  • 1. Data: 2019-06-13 12:17:49
    Temat: podłaczenie kamer IP do rejestratora
    Od: uciu <a...@g...com>

    Mam pociągniętą skrętkę z pomieszczenia A(garderoba, jest ma router z internetu) do
    pomieszczenia B (salon).
    Kable z kamer IP planuje dać do pomieszczenia A
    Chciałbym rejestrator z kamer IP (4szt) dać do pomieszczenia B (niestety nie mam
    możliwości bezpośredniego podłączenia tam kabli z kamer).
    Czy jest możliwość by to działało - pójdzie sygnał z 4 kamer po 1 slrętce?

    W rejestratorze jest tez HDMI...ale nie mam pociągniętego takiego kabla z punktu A do
    B.
    Ew mogę pociągnąć skrętki z kamer rurką z odkurzacza centralnego...którego pewnie
    nigdy nie zrobię. Ale może wystarczy ta instalacja co jest?

    Dzieki
    uciu

  • 2. Data: 2019-06-13 12:36:58
    Temat: Re: podłaczenie kamer IP do rejestratora
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-06-2019 o 12:17, uciu pisze:
> [...]
    > Ew mogę pociągnąć skrętki z kamer rurką z odkurzacza centralnego...którego pewnie
    nigdy nie zrobię. Ale może wystarczy ta instalacja co jest?

    Jedna skrętka z A do B, to zapewne Ethernet kat.5e, więc minimum 100
    Mb/s. Cztery kamery FullHD zajmą pasmo maksymalnie 16 Mb/s. Więc można.
    W A musisz dać switch z PoE, jeśli tak zamierzasz zasilać kamery.
    Są też konwertery HDMI na skrętkę.

    yabba

  • 3. Data: 2019-06-13 14:09:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2019 12:17:50 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > Ew mogę pociągnąć skrętki z kamer rurką z odkurzacza centralnego...którego pewnie
    nigdy nie zrobię. Ale może wystarczy ta instalacja co jest?

    Do A 4 skrętki z kamer
    Z A do B jedna skrętka do rejestratora
    W A albo switch PoE albo zasilacz i
    https://allegro.pl/oferta/adapter-poe-dla-sieci-lan-