  • 1. Data: 2018-01-15 18:41:47
    Temat: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: uciu <a...@g...com>

    Pytam bo nigdzie nie moge znalexc odpowiedzi...

    W czwartek wylewkarze zrobili wylewki, uzgodniłem wszystkie dylatacje...prócz jednej.

    Salon 30m2 i miało tam nic nie być dzielone - ułożyłem 3 pętle, nie dałem peszli...
    wczoraj wchodzę pierwszy raz na wylewki i co.??? Dupa podzielili salon tak jak na
    fotce

    https://drive.google.com/open?id=15EBeD-KJGo6oP6w1Me
    9hd2zU_uiq6mhK

    W tym miejscu nie ma zadnych peszli itp...

    Mam sie przejmować?? Czy olać???

    Zarz mi pewnie kiki napisze ze skuć wylewkę....

    Inna kwestia, jak będę kładł płytki - mam tam dać jakąś listwe dylatacyjną??? Chyba
    zdecyduję się na panele...choć boję się ze sprawność podłogówki mocno spadnie:-/

    Pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2018-01-15 18:47:14
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 18:41:49 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    wczoraj wchodzę pierwszy raz na wylewki i co.??? Dupa podzielili salon tak jak na

    O jezu, co za matoły :)

    > W tym miejscu nie ma zadnych peszli itp...
    > Mam sie przejmować?? Czy olać???

    Kwestia szczęścia. Jak grubo miałeś tam styropianu? Może się nic nie stać,
    a może się naciągnąć i pęknąć. Loteria!

    > Zarz mi pewnie kiki napisze ze skuć wylewkę....

    Bo byłaby to najpewniejsza opcja..

    > Inna kwestia, jak będę kładł płytki - mam tam dać jakąś listwe dylatacyjną???

    j/w - możesz zaryzykować przyklejenie płytek w tym miejscu na jakimś super
    dobrym elastycznym kleju i może wytrzyma. A może płytki popękają. Znowu
    loteria:) Żeby mieć pewność w tym miejscu najlepiej byłoby jak piszesz
    dać jakąś listwę elastyczną.

    > Chyba zdecyduję się na panele...choć boję się ze sprawność podłogówki
    > mocno spadnie:-/

    Panele to plastik - ciepełko przez nie przechodzi jak ciepły nóż w
    rozgrzane masełko ;) Sąsiadka ma w całym domu deskę barlinecką - to jest
    dopiero izolator (w porównaniu do paneli) i nie ma żadnego problemu z
    ogrzewaniem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-01-15 19:01:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 18:47:16 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > rozgrzane masełko ;) Sąsiadka ma w całym domu deskę barlinecką - to jest
    > dopiero izolator (w porównaniu do paneli) i nie ma żadnego problemu z

    Otóż to. My ze względu na demolujące dzieci daliśmy panele pecefał,
    drogie dziadostwo ale niezniszczalne. No i ogrzewanie działa bez problemu.

    L.

  • 4. Data: 2018-01-15 19:16:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    peszli... wczoraj wchodzę pierwszy raz na wylewki i co.??? Dupa podzielili salon tak
    jak na fotce

    > O jezu, co za matoły :)

    co jest źle?
    tak z ciekawosci

  • 5. Data: 2018-01-15 19:19:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Inna kwestia, jak będę kładł płytki - mam tam dać jakąś listwe dylatacyjną??? Chyba
    zdecyduję się na panele...choć boję się ze sprawność podłogówki mocno spadnie:-/

    masz dzieci <10 roku życia?
    lej beton najlepiej B60
    W komforcie są takie panele plastkowe grubość coś 2 mm super sprawa
    tylko że coś koło 90zł/m2

  • 6. Data: 2018-01-15 19:29:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 09:41:47 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > Pytam bo nigdzie nie moge znalexc odpowiedzi...
    > W czwartek wylewkarze zrobili wylewki, uzgodniłem wszystkie
    > dylatacje...prócz jednej.

    Trzeba było dać anhydryt, nie miałbyś teraz problemu.

    > W tym miejscu nie ma zadnych peszli itp...

    Trochę słabo...

    > Inna kwestia, jak będę kładł płytki - mam tam dać jakąś listwe
    > dylatacyjną??? Chyba zdecyduję się na panele...choć boję się ze
    > sprawność podłogówki mocno spadnie:-/

    E tam, panele dość dobrze przewodzą. A jak poszukasz, to znajdziesz takie o
    dużej gęstości, jeszcze lepsze na podłogówkę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2018-01-15 19:39:14
    Od: uciu <a...@g...com>

    pod rurkami jest 10cm styro
    wylewki jest 6,5cm

    Kuć to - tylko jak skoro nacięcie jest wzdłuż rurki?
    Może to zalać jakąś żywicą i zlikwidować tę dylatację?

    Jak rozkuję dam peszel i zaleje ponownie to nie narobię jeszcze wiecej.

    Specjalnie uzgadniałem z nimi gdzie mają być dylatacje.....

    Tam aż takich przemieszczeń nie powinno być by rurke ucięło.... ale może się mylę...

    Czyli piszecie, że panele ok będą.... a co pod nie? pianomat? Jak wykończyć panel
    przy HSie?

    adam

  • 8. Data: 2018-01-15 20:12:48
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 19:39:16 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Może to zalać jakąś żywicą i zlikwidować tę dylatację?

    tak bym zrobił

    b.

  • 9. Data: 2018-01-15 20:33:42
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > dobrym elastycznym kleju i może wytrzyma. Apds może płytki popękają. Znowu
    > loteria:) Żeby mieć pewność w tym miejscu najlepiej byłoby jak piszesz

    A jakie to duze różnice temperatur masz przy podłogówce że superelastycznklej
    radzisz?
    Podłogówka to stabilne warunki włanie więc najtańszy klej da rade
    Nie kładz kafli w salonie
    Żona to Tobie każe wywalić po roku jak fugi się zasyfią
    Sam ją poprzesz jak na fugi w salonie gapić się będziesz musiał
    U mnie już 7 rok się bronie ale latem kafle z salonu wylatuja i panele będą
    Poważnie pisze= odpuść obie kafle w salonie i nawet w kuchni
    Ew w łazience i garażu kafle zostaw
    I Cieszę się że po kaflami mam najtańszy klej Mapei- mam nadzieję ze łatwo odejdzie i
    będzie wtedy wygodnie panele kłaść

  • 10. Data: 2018-01-15 20:42:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >peszli... wczoraj wchodzę pierwszy raz na wylewki i co.??? Dupa podzielili

    No i?