  • 1. Data: 2018-01-17 15:56:11
    Temat: poniesienie kołka o milimetry
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Szafka kuchenna, po pierwszym montażu, po zawieszeniu mieściła się tuż
    nad płytkami, ale po zdjęciu przed malowaniem i ponownym zawieszeniu już
    tak dobrze nie jest.
    Brakuje teraz 3 milimetry, aby była znowu nad płytkami.
    Potrzebuję podnieść ją na te 3 milimetry nie zmieniając miejsca
    zawieszenia.
    Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.

    Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2018-01-17 16:38:16
    Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

> [...]
    > Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.
    >
    > Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

    Młotkiem go, młotkiem!

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-01-17 20:17:05
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    > Młotkiem go, młotkiem!

    Dokładnie, wykrzywić hak do góry stukając go młotkiem

  • 4. Data: 2018-01-17 21:22:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 15:56, Krycha pisze:
> [...]
    > Sąsiednia szafka zachowała się prawidłowo i wisi nad płytkami.
    >
    > Jest jakaś metoda, aby hak na kołu plastykowym o tyle podnieść?

    W wieszaku szafki jest regulacja.

  • 5. Data: 2018-01-18 02:23:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest duzo szafek ktore nie maja regulacji. Ze Ty masz szafki z regulacja nie znaczy
    ze kazdy ma takie szafki.

  • 6. Data: 2018-01-18 02:26:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popatrz na mocowanie tego co jest w szafce i sluzy do zawieszania. Nie ma tak ze bylo
    dobrze, nikt nic nie zrobi nic sie nie popsulo i jest zle.

  • 7. Data: 2018-01-18 12:02:09
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Młotkiem go, młotkiem!

    Młotkiem podniesie się, czyli zegnie od płaszczyzny ściany w górę,
    ale tuż przy ścianie, gdzie opiera się uchwyt szafki, jest na tym samym
    poziomie.
    A jeżeli uda się nie zgiąć haczyk, ale go lekko podnieść, to co wbić pod
    spód haczyka, aby znowu nie opadł?

    Krycha.

  • 8. Data: 2018-01-18 12:03:12
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17.01.2018 o 21:22, t-1 pisze:

    > W wieszaku szafki jest regulacja.

    Nie mam takiej regulacji.

    Krycha.

  • 9. Data: 2018-01-18 12:05:27
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    >(...). Nie ma tak ze bylo dobrze, nikt nic nie zrobi nic sie nie popsulo i jest zle.

    Czytam, ale nie rozumiem ;-(

    Krycha.

  • 10. Data: 2018-01-18 12:36:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 12:02, Krycha pisze:

    > A jeżeli uda się nie zgiąć haczyk, ale go lekko podnieść, to co wbić pod
    > spód haczyka, aby znowu nie opadł?

    Może to mało subtelne, ale ja bym podłożył pomiędzy hak i ucho szafki
    cokolwiek - a jak bym nie znalazł, to pewnie gazetę poskładaną w kosteczkę.