  • 11. Data: 2018-01-18 16:46:52
    Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 12:03, Krycha pisze:

    > Nie mam takiej regulacji.
    >
    > Krycha.

    To załóż na haczyki tulejkę o ściance 3mm.
    np.nakrętkę.

  • 12. Data: 2018-01-18 16:50:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 12:05, Krycha pisze:

    > Czytam, ale nie rozumiem ;-(
    >
    > Krycha.

    Dlaczego zrobiło się źle?

  • 13. Data: 2018-01-18 16:58:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Czytam, ale nie rozumiem ;-(

    Nie zdarza się tak, że było dobrze i nagle jest źle, mimo że nikt przy
    tym nie dłubał. Jeśli wcześniej było wszystko dobrze, to niemożliwe
    jest, żeby samo z siebie zrobiło się źle.
    Albo wcześniej nie było dobrze i szafka wisiała wspomagana jakimś
    podkładem, albo w trakcie demontażu coś zostało uszkodzone. Innej
    możliwości nie ma.
    A teraz może grubszy hak da się wkręcić?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2018-01-18 19:56:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.01.2018 12:05, Krycha pisze:

    > Czytam, ale nie rozumiem ;-(

    Tu nie ma co rozumieć. Trzeba po prostu kupić
    nowe szafki, które mają zawieszenie z regulacją.
    Ten hak o tym przypomniał.

  • 15. Data: 2018-01-18 20:13:33
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 12:36, cef pisze:

    > Może to mało subtelne, ale ja bym podłożył pomiędzy hak i ucho szafki
    > cokolwiek - a jak bym nie znalazł, to pewnie gazetę poskładaną w kosteczkę.

    ||___ | |
    |____|____| |
    |___________|
    | ___|

    Kaczin

  • 16. Data: 2018-01-18 20:35:26
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 16:50, t-1 pisze:

    > Dlaczego zrobiło się źle?

    Być może montujący oparł szafkę na brzeg płytek.
    Uważam to za niebezpieczne, możliwość pęknięcia płytek, obciążonych szafką.
    Przy pierwszym moim malowaniu opuściłam szafkę, aby nie opierała się na
    brzegu płytek, co spowodowało, ze wystawała i nie była w linii z szafką
    sąsiednią.
    Teraz, przy kolejnym malowaniu, chcę to naprawić.

    Krycha

  • 17. Data: 2018-01-18 20:36:56
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 19:56, collie pisze:

    > Tu nie ma co rozumieć. Trzeba po prostu kupić
    > nowe szafki, które mają zawieszenie z regulacją.
    > Ten hak o tym przypomniał.

    Chcesz być sponsorem :-)

    Krycha.

  • 18. Data: 2018-01-18 20:43:53
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2018-01-18 at 20:35, Krycha wrote:
    > Być może montujący oparł szafkę na brzeg płytek.
    > Uważam to za niebezpieczne, możliwość pęknięcia płytek, obciążonych szafką.

    U mnie się tak opierają już 42 lata... ;-)

    --
    mrg

  • 19. Data: 2018-01-18 20:44:39
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 20:13, Kaczin pisze:

    > ||___     | |
    > |____|____| |
    > |___________|
    > | ___|

    Może korek? Chyba za miękki.
    Kołek z dziurką.

    Krycha.

  • 20. Data: 2018-01-18 23:08:32
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    > Młotkiem podniesie się, czyli zegnie od płaszczyzny ściany w górę,
    > ale tuż przy ścianie, gdzie opiera się uchwyt szafki, jest na tym samym
    > poziomie.

    Rozważania teoretyczne rzeczywiscie są dobre na dlugie zimowe wieczory.
    Ale lepiej wez mlotka i pierdyknij w ten hak. Jesli rozchodzi sie
    naprawde o te 3mm to metoda zadziala i juz.