  • 21. Data: 2018-01-18 23:15:35
    Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 20:44, Krycha pisze:

    > Może korek? Chyba za miękki.
    > Kołek z dziurką.
    >
    > Krycha.

    Raczej coś metalowego. Nakrętka z kołnierzem lub coś podobnego.

    --
    Kaczin

  • 22. Data: 2018-01-18 23:16:47
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 23:08, tomek pisze:

    > Rozważania teoretyczne rzeczywiscie są dobre na dlugie zimowe wieczory.
    > Ale lepiej wez mlotka i pierdyknij w ten hak. Jesli rozchodzi sie
    > naprawde o te 3mm to metoda zadziala i juz.

    Ale to twoja rada jest teoretyczna. Krycha, w przeciwieństwie do ciebie,
    wykazuje sporo pomyślunku.

    --
    Kaczin

  • 23. Data: 2018-01-19 02:56:53
    Temat: poniesienie kołka o milimetry
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sciana z czego?

  • 24. Data: 2018-01-22 20:49:36
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17.01.2018 o 15:56, Krycha pisze:
    > Szafka kuchenna, po pierwszym montażu, po zawieszeniu mieściła się tuż
    > nad płytkami, ale po zdjęciu przed malowaniem i ponownym zawieszeniu już
    > tak dobrze nie jest.
    > Brakuje teraz 3 milimetry, aby była znowu nad płytkami.
    (...)

    Rozwiązałam problem, korzystając z Waszych rad + inwencja własna, w
    następujący sposób:
    - drewniany kołek meblowy rozłupałam wzdłuż na pół
    - końcówkę z jednej stron zaostrzyłam
    - wbiłam go pod kołek ze śrubą, zaokrągloną częścią do dołu,
    wszedł cały, widać było tyle miejsca.
    Efekt jaki potrzebowałam.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 25. Data: 2018-02-08 13:28:28
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nałożyć na śrubę rurkę/tulejkę o grubości ścianki 3 mm (lub jakąś nakretkę)?
    Przykręcić uchyty w nowym miejscu do szafki?
    Zmienić rodzaj uchwytów (np. na takie z regulacją)?

    -----