  • 1. Data: 2015-11-12 23:17:09
    Temat: poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,

    jak w temacie poszukuje od jakiegoś czasu kabiny prysznicowej 80x90 przyściennej z
    wysokim, głębokim brodzikiem z siedziskiem.

    Ewentualnie kabiny półokrągłej z brodzikiem wysokim 80x90 zabudowanej ściankami
    montażowymi z boku. Widziałem coś takiego w market O(b)i, tylko bez mojego wymiaru.

    Objeździłem co się dało w promieniu 40 km, googluje i googluje, ciągle bez
    pozytywnego wyniku.
    Katalogi w sklepach poprzeglądane i nic.

    Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie i zechciałby się podzielić i
    wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

    Z góry dzięki za wszystkie sugestie,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-11-13 08:21:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-11-12 o 23:17, n...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie i zechciałby się podzielić i
    wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

    80x100 nie wejdzie?
    http://www.radaway.pl/produkt.php?id=67

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-11-13 09:55:08
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 08:22:15 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

    > 80x100 nie wejdzie?

    Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-11-14 18:37:54
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 00:55:08 -0800 (PST), n...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90.
    >
    > Pozdrawiam

    Tam masz formularz kabiny niestandardowej....
    :)
    po lewj stronie
    http://www.radaway.pl/pobierz.php?id=2983c47212a1ae5
    b6872b2bd4d427e6d