  • 1. Data: 2016-11-26 22:48:32
    Temat: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: dud <h...@...pl>

    panowie, jaki polecacie sposob aby obejsc absurdalny prad budowlany i
    wskoczyc od razu na taryfe G11
    przylacz mam zrobiony bez licznika, wystarczy podpisac umowe
    jestem w trakcie murowania drugiej kondygnacji
    ktos probowal podpisywac umowe z innymi firmami poza monopolistą...? (sa
    ich teraz setki) moze one sa bardzie elastyczne?

  • 2. Data: 2016-11-27 00:17:21
    Temat: Re: prad budowlany - jak obejsc na G11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 listopada 2016 22:49:08 UTC+1 użytkownik dud napisał:
> [...]
    > ktos probowal podpisywac umowe z innymi firmami poza monopolistą...? (sa
    > ich teraz setki) moze one sa bardzie elastyczne?
    Energa- wystarczyło że sie zameldowałem a działce i od razu G11 dostałem.
    Zameldowałem się chyba już jak same fundamenty były

  • 3. Data: 2016-11-27 09:57:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-27 00:17, Kris wrote:
    > Zameldowałem się chyba już jak same fundamenty były

    Mój urząd miasta słusznie wymaga pokazania papieru z odbioru budynku.

  • 4. Data: 2016-11-27 10:36:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Mój urząd miasta słusznie wymaga pokazania papieru z odbioru budynku.

    ORMO? ;)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2016-11-27 11:22:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 09:58:15 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Mój urząd miasta słusznie wymaga pokazania papieru z odbioru budynku.

    Nie ma takiego prawa. Na pustej działce możesz się zameldować a jak urzędnik odmówi
    to poproś o pisemne uzasadnienie odmowy. Zmienią zdanie:)
    Wyrok NSA II SA/Łd 1963/00 - "Nie jest rzeczą organu właściwego w sprawach ewidencji
    ludności dokonywanie oceny czy określony obiekt budowlany nadaje się na miejsce
    pobytu ludzi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego i prawa zagospodarowania
    przestrzennego i uzależnianie od tej oceny możliwości zameldowania..."

  • 6. Data: 2016-11-27 11:39:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-27 11:22, Kris wrote:
> [...]
    miejsce pobytu ludzi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego i prawa
    zagospodarowania przestrzennego i uzależnianie od tej oceny możliwości

    Chyba żartujesz że urzedy interesuje jakieś prawo? Nie i koniec.

    Ja tu nie pisze jak powinno byc. Ja tu pisze jak jest (no dobra, było 5
    lat temu) w pewnym wesołym miejscu i trzeba to wziąć pod uwagę.

  • 7. Data: 2016-11-27 12:12:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 11:40:46 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    > Chyba żartujesz że urzedy interesuje jakieś prawo? Nie i koniec.
    Prośba o pisemne uzasadnienie czyni często cuda w urzędach.

    > Ja tu nie pisze jak powinno byc. Ja tu pisze jak jest (no dobra, było 5
    > lat temu) w pewnym wesołym miejscu i trzeba to wziąć pod uwagę.
    Wesoło jest i dzisiaj to fakt ale często można przekonać urzędasa że racji nie ma.

  • 8. Data: 2016-11-27 13:27:39
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:
    > Energa- wystarczyło że sie zameldowałem a działce i od razu G11
    > dostałem. Zameldowałem się chyba już jak same fundamenty były

    Chyba żartujesz?-
    Papier - pokaż datę swojego pierwszego zameldowania oraz date rozpoczęcia
    lub odbiór budowy.

    Ps. Pisz starannie, oddzielaj cytowany tekst 'Enterem'.

  • 9. Data: 2016-11-27 16:42:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 13:28:19 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Chyba żartujesz?-
    Nie a co w tym dziwnego widzisz? Nadanie nieruchomości(działce) nr to chyba 17zł
    kosztowało. Jak już miałem "adres" to z tym papierem i aktem własności i zameldowałem
    sie. Jak już miałem meldunek to Energa umowę na niebudowlany prąd podpisała. Nigdy
    nie miałem tzw budowlanego.
    > Papier - pokaż datę swojego pierwszego zameldowania oraz date rozpoczęcia
    > lub odbiór budowy.
    Poszukaj moich postów z początku 2008roku bo wtedy to było i wtedy o tym pisałem.
    Widzisz problem w tym żeby zameldować się na swojej nieruchomości- nawet jak to pusta
    działka? Wyrok NSA jest dość oczywisty.
    > Ps. Pisz starannie, oddzielaj cytowany tekst 'Enterem'
    Zmień czytnik na taki który sobie z tym poradzi. Google groups polecam;)

  • 10. Data: 2016-11-27 16:44:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Zmień czytnik na taki który sobie z tym poradzi. Google groups polecam;)

    google groups to nie jest czytnik. polecam zmianę na zgodny ze
    standardami

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?