  • 1. Data: 2019-07-15 21:30:06
    Temat: problem z malowaniem ściany wałkiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    ściana z cegieł, tynk mp75, dobrze zrobiony. znaczy prosto i zatarty na
    gładko - tak jak w instrukcji (albo filmie pokazowym). w ścianie było
    kilka dziur, ubytków, zrobionych rogiem stołu, mikrofalówką lub
    krawędziami twardych przemiotów. te wgniotki zapaćkałem gładzią na bazie
    gipsu a po wyschnięciu przeszlifowałem packą uzbrojoną w siatkę. potem
    grunt a następnie farba na wałku. i.... masakra. do wałka klei mi się
    gładź. odchodzi od ściany pozostawiając na niej placki a na wałku strupy
    Co zrobiłem źle? W zasadzie jak w przyszłości uniknąć takich niespodzianek?
    (oczywiście "felerne" miejsca zamalowałem pędzlem, ale wolałbym tego
    uniknąć)

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-07-15 21:49:52
    Temat: Re: problem z malowaniem ściany wałkiem
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 21:30 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

> [...]
    > gładź. odchodzi od ściany pozostawiając na niej placki a na wałku strupy
    > Co zrobiłem źle? W zasadzie jak w przyszłości uniknąć takich

    Nie odkurzyłeś pyłu po szlifowaniu. Grunt nie przemoczył go do podłoża -
    jedynie posklejał grudki pyłu.
    Po szlifowaniu zawsze trzeba porządnie odkurzyć pył - inaczej będzie jak u
    Ciebie.

    TG

  • 3. Data: 2019-07-15 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > podłoża - jedynie posklejał grudki pyłu.
    > Po szlifowaniu zawsze trzeba porządnie odkurzyć pył - inaczej będzie

    ano dokładnie - pamietam dokładnie w ten sam sposób swoje pierwsze
    malowanie... Co to ja sie nie nakurwowałem... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,