  • 1. Data: 2019-02-07 09:45:14
    Temat: projekt stołu pod pilarkę
    Od: quent <x...@x...com>

    Zaprojektowałem sobie stół roboczy pod pilarkę.
    Pod blatem wysoka wnęka na odkurzacz warsztatowy do odciągu pyłu z pilarki.
    Z lewej strony bla wysunięty aby można było usiąść i coś podłubać przy
    stole.
    Na blacie planuje jakieś t-tracki z zaciskami.
    Blat z dwóch warstw sklejki 18mm.
    Reszta z kantówki 62x75mm oraz 28x90mm z castoramy

    Zastanawiam się jeszcze jak zrobić regulację wysokości półki pod pilarką.
    Podparta jest ona na dwóch deskach o grub 28mm.
    Jakieś pomysły?

    Jeśli macie jakieś inne uwagi do projektu to bardzo chętnie poczytam.
    Z góry dzięki i pozdrawiam grupę!

    http://178.182.254.185/photo/share/cHJKqd8g

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2019-02-07 10:07:18
    Od: l...@g...com

    https://forum.domidrewno.pl
    Tu masz kumatych stolarzy amatorów i profesjonałów. Chętnie doradzą.

  • 3. Data: 2019-02-07 13:59:27
    Temat: Re: projekt stołu pod pilarkę
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 09:45, quent pisze:
    > http://178.182.254.185/photo/share/cHJKqd8g

    Specjalistą od stołów nie jestem, ale za to zapytam - w czym te rysunku
    robiłeś? :)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2019-02-07 14:05:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.02.2019 13:59, Kżyho wrote:

    > Specjalistą od stołów nie jestem, ale za to zapytam - w czym te rysunku
    > robiłeś? :)

    Sketchup Make 2017 - darmowy do domowego zastosowania.

    Ja też nie jestem specjalistą od tych spraw.
    Nie zrobiłem żadnego mebla :-)
    Strasznie mnie to jednak wzięło i gromadzę sprzęt mając nadzieję, że
    stan ten się wkrótce zmieni :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2019-02-07 14:24:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 14:05, quent pisze:

    > Sketchup Make 2017 - darmowy do domowego zastosowania.

    Hmmm... no proszę. Też coś w SketchUpie robiłem ostatnio, ale jakimś
    "nie-Make" i 2016 i jakoś aż tak ładnie nie wyglądało ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 6. Data: 2019-02-07 14:26:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.02.2019 14:24, Kżyho wrote:

    > Hmmm... no proszę. Też coś w SketchUpie robiłem ostatnio, ale jakimś
    > "nie-Make" i 2016 i jakoś aż tak ładnie nie wyglądało ;)

    Może w wersji przeglądarkowej?

    Pobierz sobie ze strony producenta.
    Trzeba zdaje się założyć konto, jakiś trimble ID czy coś takiego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2019-02-08 11:35:02
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 14:26, quent pisze:

    > Może w wersji przeglądarkowej?
    >
    > Pobierz sobie ze strony producenta.
    > Trzeba zdaje się założyć konto, jakiś trimble ID czy coś takiego.

    Mam lokalnie. SketchUp Pro 2016 zdaje się. W wersji free.
    Pewnie kwestia dopieszczenia kolorków, deseni itp ;)

    Poza tym dopiero od jakiegoś czasu próbuję coś w tym grzebać, więc
    jeszcze nie mam wprawy zapewne.

    Osobiście wkurza mnie dosyć sterowanie kamerą póki co ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2019-02-08 13:48:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2019 11:35, Kżyho wrote:
    > Pewnie kwestia dopieszczenia kolorków, deseni itp ;)
    > Poza tym dopiero od jakiegoś czasu próbuję coś w tym grzebać, więc
    > jeszcze nie mam wprawy zapewne.

    To jest mój pierwszy projekt ever w tym programie.
    Sam program jest dosyć łatwy i bardzo przyjemnie się projektuje,
    modyfikuje itp.
    Obejrzyj kilka tutoriali niejakiego roju na youtube, szybko złapiesz co
    i jak.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2019-02-08 13:57:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 13:48, quent pisze:

> [...]
    > modyfikuje itp.
    > Obejrzyj kilka tutoriali niejakiego roju na youtube, szybko złapiesz co

    Coś tam obejrzałem i robię. Tyle, że ja robię sobie projekt/wizualizację
    całego salono-jadalnio-kuchni gdzie właśnie urządzam remont, więc to
    trochę inna bajka niż takie mebelek zawieszony w próżni z dobrą
    widocznością ze wszystkich stron.
    U mnie bardzo często muszę walczyć z zasłaniającymi mi widok ścianami
    pomieszczenia :DDD

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2019-02-08 14:02:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2019 13:57, Kżyho wrote:

> [...]
    > widocznością ze wszystkich stron.
    > U mnie bardzo często muszę walczyć z zasłaniającymi mi widok ścianami

    Też aktualnie modeluję swoją chatę.
    Skala projekt nie ma znaczenia - podziel sobie wszystko na warstwy a
    potem selektywnie włączaj ich widoczność ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info