  • 21. Data: 2019-02-09 15:34:14
    Temat: Re: projekt stołu pod pilarkę
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.02.2019 14:14, Sir_Robak wrote:

    > Tu przykład kleju poliuretanowego.
    > http://maszynystolarskie.net/produkty/klej-kleiberit
    -pur-501-0-d4-do-drewna-05kg/

    > Pęcznieje - zwracam uwag na nakładanie niewielkiej ilości!
    > Ew jak to nie musi być taki hiper duper warto wziąć D3 przy okazji cena
    > spadnie znacznie a samo klejenie wykonane poprawnie nie ustępuje jakoś
    > widocznie.
    >
    > Uwaga pracować w rękawiczkach usuwanie z dłoni tego cholerstwa łatwe nie
    > jest ;)

    Kleił będę zapewne na titebond II
    Myślę, że przy tylu stężeniach pomieszanych powinno trzymać się kupy

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2019-02-09 20:04:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 15:32, quent pisze:

    > "simple cutting software X" 25 euro po okresie próbnym 60 dni
    > Rewelacja!

    Właśnie się przyglądam. Przerobiłem kilka rozkrojów do SketchUp-a. Ten
    wydaj się sensowny.
    Ja potrzebuję w zasadzie tylko listę formatek. Gdyby miał jeszcze wybór
    krawędzi do oklejania, to była by pełnia szczęścia.

    Robert

  • 23. Data: 2019-02-09 20:05:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 15:32, quent pisze:
    > "simple cutting software X" 25 euro po okresie próbnym 60 dni
    90 dni. :-)

    Robert

  • 24. Data: 2019-02-12 13:43:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Od tego masz warstwy. Wyłączasz i nie zasłania.

    No właśnie nie zorientowałem się na początku, że istnieją, a w
    youtube'owych tutorialach, które sobie na początku oglądałem, żeby w
    ogóle zacząć i zrozumieć "filozofię" SketchUpa nikt o nich nie wspomniał :(
    A teraz trochę ciężko to przenieść :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 25. Data: 2019-02-12 13:45:24
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 14:14, Sir_Robak pisze:

> [...]
    > widocznie.
    >
    > Uwaga pracować w rękawiczkach usuwanie z dłoni tego cholerstwa łatwe nie

    A Mamuta testowałeś? Bo koledzy w pracy raportują, że jakoś niebotycznie
    mocno trzyma ponoć.

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 26. Data: 2019-02-12 14:26:20
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 13:45, Kżyho pisze:

    > A Mamuta testowałeś? Bo koledzy w pracy raportują, że jakoś niebotycznie
    > mocno trzyma ponoć.

    Do drewna i drewnopochodnych używam praktycznie poza jakimiś wyjątkami
    drobnymi wikolowych oraz poliuretanowy jak potrzebuję extra
    wytrzymałości i wodoodporności.

    Robak