  • 1. Data: 2014-12-01 12:19:36
    Temat: przewiew od zamknietego okna
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Blok wybudowany w 2001 roku, plastikowe okna w mieszkaniu takie jakie były
    od początku, więc pewnie nienajwyższej jakości. Zrobiło się zimno na
    dworze i przez zamknięte okna strasznie mi wieje, tak że nawet zasłonięta
    roleta drży. Przykleiłem uszczelki, ale to niewiele pomogło, teraz wieje
    jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje normalnie przeciąg!
    Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz
    między szybami wyparował?

  • 2. Data: 2014-12-01 13:03:26
    Temat: Re: przewiew od zamknietego okna
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    neostradiusz wrote:
> [...]
    > pomogło, teraz wieje jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje
    > normalnie przeciąg! Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać

    mam coś podobnego, no może nic nie drży ale z szyby spływa zimne
    powietrze i jest "cug"
    w kilku szybach pojawiła się para czyli szyba zespolona się
    rozszczelniła
    mam nadzieję że lekarswem nie jest wymiana wkładu szyb zespolonych

  • 3. Data: 2014-12-01 17:16:18
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:547c5911$0$21562$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > rozszczelniła
    > mam nadzieję że lekarswem nie jest wymiana wkładu szyb zespolonych

    Ostatniej zimy stosowałem wałki na parapet i po mroźnej nocy miałem szron
    na dolnej warstwie szyby w pokoju!
    Właśnie jestem ciekaw, jak temu zapobiec i czy przyczyną jest właśnie
    rozszczelnienie szyb i co można z tym zrobić, czyżby okna tak jak wszystko
    we współczesnym świecie,
    miałyby być poddane "planowemu starzeniu się"? 5-10 lat i do wymiany?

  • 4. Data: 2014-12-01 23:58:31
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-12-01 16:16, neostradiusz <t...@j...w.pl> wrote:

> [...]
    > we współczesnym świecie,
    > miałyby być poddane "planowemu starzeniu się"? 5-10 lat i do wymiany?

    Jak ja pamiętam okna z tamtych czasów, to one chyba podobnie działały od
    nowosći, tylko skala porównania ze starymi skrzynkowymi robiła swoje.
    Chociaż brak okresowej regulacji też pewnie nie pomaga. Zastrzegam, że
    temat znam tylko z perspektywy okazjonalnego gościa w takim mieszkaniu,
    może ktoś bardziej oświecony wie lepiej i zechce podzielić się wiedzą.

  • 5. Data: 2014-12-03 19:16:56
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-01 12:19, neostradiusz pisze:
> [...]
    > przeciąg!
    > Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz
    Sprawdź, czy skrzydło nie opadło i rygle czasem nie przestały chwytać
    zaczepy.
    Nie wyobrażam sobie,żeby wiało przez szyby. Obejrzyj jeszcze uszczelki
    wokół szyb, czy nie ma jakiegoś luzu

  • 6. Data: 2014-12-06 20:31:33
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "neostradiusz" <t...@j...w.pl> napisał(a):

> [...]
    >jakby od szyby! Mam biurko przy oknie i czuje normalnie przeciąg!
    >Co zrobić i co się dzieje, okna należy wymieniać co 10 lat czy co? Gaz

    Pewnei sie powypaczaly wzgledem siebie oscieznice i ramy okien.
    Uszczelki przez to nie tworza juz ciaglosci izolacyjnej.