  • 1. Data: 2016-11-28 11:28:20
    Temat: przyszła zima?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Spadł śnieg i 4-centymetrowa warstwa pokryła okolice. Ulice w
    mieście posypane ale poza miastem ślizgawka na szosach.
    Od kilku dni sikorki okupują knedle wydziobując jedną kulkę na dobę co
    powoduje, że widmo bankructwa zagląda nam w oczy.
    W tych szarych i wilgotnych dniach jedyną pociechą dla oczu na działce
    jest widok owocków cytryńca.
    Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

  • 2. Data: 2016-11-28 13:39:00
    Temat: Re: przyszła zima?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2016 11:28:20 +0100, Dirko napisał(a):

    > Od kilku dni sikorki okupują knedle wydziobując jedną kulkę na dobę co
    > powoduje, że widmo bankructwa zagląda nam w oczy.

    Trudno. Jak żeś powiedzial A, to dalej już musisz cały alfabet...

  • 3. Data: 2016-11-28 15:27:55
    Od: "Pomidor" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

[...]
    =============

    Ja, zobaczywszy w ubiegłych sezonach jak szybko pochłaniają kupowany
    słonecznik przestawiłem je na słoninę. Z kilogramowego kawałka
    robię kilkanaście pasków i obwieszam cienkie gałązki drzew w ogrodzie.
    Cienkie, żeby koty nie objadały. I działa, chociaż sikorki wolą słonecznik.
    Na siemię lniane (tanizna) nie chcą patrzeć, nawet jak mieszane ze smalcem.
    A niestety nic poza sikorkami w okolicy nie przylatuje (czasem grubodziób).

    Wykładałem kawałki jabłek, żołędzie (przysmak sójek, których w lecie
    widzę dość dużo a i czasem w zimie) ale karmić się przylatują tylko
    te żółto-niebieskie :)

  • 4. Data: 2016-11-28 16:46:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.11.2016 13:39, Ikselka pisze:

    > Trudno. Jak żeś powiedzial A, to dalej już musisz cały alfabet...

    E tam, wystarczy tylko na tej grupie prawdziwych miłośników natury
    poczekać chwilę, by usłyszeć pytanie "jak pozbyć się z ogrodu sikorek,
    które srają i szczają na grządki", a potem skorzystać z rad takiego tu
    co żywemu nie przepuści na działce. I po ptokach.

  • 5. Data: 2016-11-28 19:57:56
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.11.2016 o 11:28, Dirko pisze:
> [...]
    > co powoduje, że widmo bankructwa zagląda nam w oczy.
    > W tych szarych i wilgotnych dniach jedyną pociechą dla oczu na

    Na południu zrobiło się biało na 1 cm. Poślizg będzie, trzeba uważać.
    Zazdroszczę tych owoców cytryńca, bo moje albo nie kwitną, a jak już
    jest kwiat, to owoce opadają. Nie ma ani jednego :-(
    Jednemu z krzewów zmieniłam stanowisko.
    Jeżeli nadal nie doczekam się owoców - egzekucja.

    Pozdrawiam Krycha.