  • 1. Data: 2016-05-26 00:30:57
    Temat: pustą niebieską teczkę
    Od: masti <g...@t...hell>

    i ściąganie od poprzedników wazelinuję

    "W szufladach Ministerstwa Finansów znaleźliśmy po poprzednim rządzie
    mnóstwo ciekawych projektów. Korzystamy z nich - wyznał nam niedawno
    jeden z wiceministrów finansów."

    <http://wyborcza.biz/biznes/1,147768,20132343,czy-bo
    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2016-05-26 08:56:19
    Temat: Re: pustą niebieską teczkę
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 00:34:37 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    >
    > "W szufladach Ministerstwa Finansów znaleźliśmy po poprzednim rządzie
    > mnóstwo ciekawych projektów. Korzystamy z nich - wyznał nam niedawno

    masz pretensje ze niebieska teczka jest pusta? Ja mniej - zeby pisac gotowe ustawy
    trzeba wiedziec co w resortach siedzi, a zeby to zrobic trzeba resorty przejąc czyli
    wygrac wybory.

    Mnie rozczarowuje ze nie wykonuje sie ruchów które mozna wykonac jedną kartką i
    własciwie bezkarnie np uwalic lewackie pomysły platformy z koncówki rządów, gdy im
    sie wydawalo ze polacy marzą o gender. Uwalenie ustawy o płci i wypowidzenie
    konwencji antyprzemocowej da sie zrobic szybko, medialnie dobry temat zeby TK nieco
    przykryc. Wiec czemu nie robią?

    Cos w radiu slyszalem, ze po uchwaleniu podatku od supermarketów przyjdzie czas na
    obnizanie podatków ale w formie obnizania kosztów pracy, pozyjemy zobaczymy.

    b.

  • 3. Data: 2016-05-26 21:25:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > masz pretensje ze niebieska teczka jest pusta?

    nie ma pretensji. ja się śmieję z tej ściemy, która PiS sprzedawał w
    wyborach.

    Ja mniej - zeby pisac gotowe ustawy trzeba wiedziec co w resortach
    siedzi, a zeby to zrobic trzeba resorty przejąc czyli wygrac wybory.

    to jest warunkek konieczny ale jak widać niewystarczający
    A do tego trzeba jeszcze chcieć coś robić a nie tylko rozpieprzać

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-05-26 22:01:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 21:29:29 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > nie ma pretensji. ja się śmieję z tej ściemy, która PiS sprzedawał w
    > wyborach.

    a ze była jakakolwiek partia nie sciemniala? Uwierzylem raz rudemu i na niego
    poglosowalem. Raz wystarczy.

    > to jest warunkek konieczny ale jak widać niewystarczający
    > A do tego trzeba jeszcze chcieć coś robić a nie tylko rozpieprzać

    ja tam czekam - wszystko na razie jest w porządku ale musi zostac potwierdzone
    ruchami w sferze gospodarczej.

    b.

  • 5. Data: 2016-05-26 22:38:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > a ze była jakakolwiek partia nie sciemniala? Uwierzylem raz rudemu i na niego
    poglosowalem. Raz wystarczy.

    a ta nie miała być lepsza? :)

    > ja tam czekam - wszystko na razie jest w porządku ale musi zostac potwierdzone
    ruchami w sferze gospodarczej.

    czekasz, aż rozpieprzą wszystko?

    PS: sorki za NTG bo mi się grupa przesunęła
    FUT: pl.pregierz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-05-26 22:49:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 22:42:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > a ta nie miała być lepsza? :)

    na razie jest, chodzi o to zeby w pol drogi sie nie zatrzymala.

    b.

  • 7. Data: 2016-05-26 23:23:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > na razie jest,

    a w czym?

    >chodzi o to zeby w pol drogi sie nie zatrzymala.

    najpierw musiałaby wiedzieć dokąd idzie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-05-27 07:53:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 23:26:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    gaci-zaplaca-wiecej-podatku-pit.html>

    > a w czym?

    juz pisałem -jesli uwazasz ze zylismy w normalnym, europejskim demokratycznym kraju
    to pis jest awanturnikiem.
    Ale jesli masz zastrzeżenia do powyższego - pis to próbuje naprawic. Pluralizm w
    mediach jest znacznie lepszy. TK będący ewidentna stroną w sprawie zostal ubity.
    Poszły pieniądze do rodzin co wczesniej sie nie zdarzało. Polityka historyczna
    znacznie lepsza. Zablokowali niekontrolowany naplyw imigrantów.
    6latki w szkolach to wybór rodziców.

    Nie jest źle ale oczekujemy na wiecej -zwlaszcza na taki mechanizmy gospodarcze zeby
    panstwo pozwolilo przedsiebiorcom pracowac.

    > najpierw musiałaby wiedzieć dokąd idzie

    idzie w strone suwerennego państwa.

    b.

  • 9. Data: 2016-05-27 12:19:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Budyń wrote:

    >a w czym?

    a w pińcetkach

    >najpierw musiałaby wiedzieć dokąd idzie

    wie, do Grecji

  • 10. Data: 2016-05-27 13:58:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    to pis jest awanturnikiem.
    > Ale jesli masz zastrzeżenia do powyższego - pis to próbuje naprawic. Pluralizm w

    ROTFL. czyli uważasz, żę PRL był oazą wolności i demokracji. Bo do tego
    Kurski sprowadził media.

    > TK będący ewidentna stroną w sprawie zostal ubity.

    czyli złamana została Konstytucja

    > Poszły pieniądze do
    >rodzin co wczesniej sie nie zdarzało.

    nie. poszły zapewnienia. bo jak widać z raportów z kraju pieniędzy nie
    ma n wypłaty

    >Polityka historyczna znacznie lepsza. Zablokowali niekontrolowany
    naplyw imigrantów.

    czyli zawłaszczamy wszystko, kłamiemy i wyciągamy bojówki ONR. To jest
    "polityka historyczna"?

    > 6latki w szkolach to wybór rodziców.
    >
    > Nie jest źle ale oczekujemy na wiecej -zwlaszcza na taki mechanizmy gospodarcze
    zeby panstwo pozwolilo przedsiebiorcom pracowac.

    > idzie w strone suwerennego państwa.

    równie suwerennego jak republika radziecka.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?