  • 1. Data: 2019-04-23 21:52:48
    Temat: puszki do regipsu ekstra głębokie
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Witajcie!

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - szukam puszek elektrycznych tzw.
    ekstra głębokich (80 mm) ale nie podtynkowych tylko do montażu w
    ściankach z karton-gipsu. Najlepiej jakby były zespolone. Takie
    podtynkowe bez problemu można znaleźć, ale do płyt widzę tylko
    standardowe głębokie (60 mm).

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2019-04-24 00:13:51
    Temat: Re: puszki do regipsu ekstra głębokie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 21:52, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > ściankach z karton-gipsu. Najlepiej jakby były zespolone. Takie
    > podtynkowe bez problemu można znaleźć, ale do płyt widzę tylko

    Tez kiedyś szukałem i nie znalazłem, skończyło się na tym, że do płyty
    K-G od tyłu zamontowałem kawałek płyty OSB, w to montowałem zwykłe
    puszki podtynkowe oraz pierścień dystansowy.
    Coś takiego.
    https://www.elektrykasklep.pl/towar/028402-01-elektr
    o-plast-pierscien-dystansowy-puszki/
    Raz, że pierścień zlicował puszkę ze ścianą, a dwa to jeszcze ją
    dodatkowo pogłębił.

  • 3. Data: 2019-04-24 14:44:37
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Albo jeszcze o oznaczeniu PD 60x30.

    --
    Pzdr

  • 4. Data: 2019-04-24 15:20:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 21:52:50 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:
> [...]
    > ściankach z karton-gipsu. Najlepiej jakby były zespolone. Takie
    > podtynkowe bez problemu można znaleźć, ale do płyt widzę tylko

    sprawdz czy głębokie sa ci naprawdę otrzebne. U mnie były głębokie ale takie zwykłe,
    mimo miliona przewodów wszystko sie dało upchać.

    b.