  • 1. Data: 2014-09-01 21:55:03
    Temat: pytanie o wpis w dzienniku
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Przepraszam za być może banał ale mój kierbud twierdzi, ze wpis o
    zakończeniu budowy robi się na pierwszej stronie dziennika /poniżej
    adnotacji o dacie rozpoczęcia/a nie jako ostatni wpis dziennika.
    A może tu i tu???

    Bogdan

  • 2. Data: 2014-09-02 16:48:18
    Temat: Re: pytanie o wpis w dzienniku
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakończeniu budowy robi się na pierwszej stronie dziennika /poniżej
    > adnotacji o dacie rozpoczęcia/a nie jako ostatni wpis dziennika.

    Na pierwszej stronie zdaje się jest to że ktoś zaczyna pełnić funkcję
    kierownika budowy a to nie to samo co rozpoczęcie budowy.
    Ale czort wie bo dziś pewnie są różne wersje dzienników do kupienia.

    Ja wpisywałem na ostatniej stronie że budowę zakończono oraz była dodatkowa
    strona zawiadomienia o zakończeni budowy w dzienniku ( a jeszcze i tak jest
    pewnie w kazdej gminie inny wzór pisma o zakończeniu budowy)

  • 3. Data: 2014-09-02 17:41:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-01 21:55, Bogdan wrote:
> [...]
    > zakończeniu budowy robi się na pierwszej stronie dziennika /poniżej
    > adnotacji o dacie rozpoczęcia/a nie jako ostatni wpis dziennika.

    Dwa lata temu:
    1) wpis "normalny" o zakończeniu budowy jako nastepny
    2) wypełniony papier z inspektoratu budowlanego

    Bardziej sie martw o dyskusje z urzędnikami z powodu braku czytelnej
    kropki w zdaniu lub złego koloru długopisu.

  • 4. Data: 2014-09-03 17:09:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-02 16:48, Przemek pisze:
    > U?ytkownik "Bogdan" <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Na pierwszej stronie zdaje si? jest to ?e kto? zaczyna pe?ni? funkcj?
    > kierownika budowy a to nie to samo co rozpocz?cie budowy.
    > Ale czort wie bo dzi? pewnie s? r?ne wersje dziennik?w do kupienia.
    >
    > Ja wpisywa?em na ostatniej stronie ?e budow? zako?czono oraz by?a dodatkowa
    > strona zawiadomienia o zako?czeni budowy w dzienniku ( a jeszcze i tak jest
    > pewnie w kazdej gminie inny wz?r pisma o zako?czeniu budowy)

    Ustaw sobie kodowanie bo strasznie krzaczysz, albo pisz bez polskich liter.

    --
    Pozdr

    Janusz_K