  • 1. Data: 2018-11-26 22:10:32
    Temat: rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W weekend przez przypadek odkryłem że
    rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego.
    Wymienić na nowe czy ...?
    Boję się że jak nic nie zrobie za parę lat trzeba będzie generalkę zrobić.

  • 2. Data: 2018-11-26 22:47:12
    Temat: Re: rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 22:10:34 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > W weekend przez przypadek odkryłem że
    > rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego.
    > Wymienić na nowe czy ...?
    > Boję się że jak nic nie zrobie za parę lat trzeba będzie generalkę zrobić.

    U mnie deski sedesowe latają na boki, za cholerę nie da się przykręcić tak
    żeby kilka dni chociaż wytrzymało. Wyp... i kupić nowe lepsze? Ale jakie?
    Najgorsze jest to, że to gówno wcale nie było jakoś bardzo tanie,
    rzekłbym że średnia półka cenowa. Projektantowi tego szmelcu
    chętnie bym pierdolnął deską sedesową w łeb :>

    L.

  • 3. Data: 2018-11-26 23:26:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup nierdzewne, mosiezne.

  • 4. Data: 2018-11-27 06:56:08
    Od: l...@g...com

    Niestety, u mnie i lata na boki i rdzewieje. Kupienie nowego też nie proste, bo model
    nie produkowany, trzeba by dopasowywać coś innego.

  • 5. Data: 2018-11-27 09:02:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 22:47:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > rzekłbym że średnia półka cenowa. Projektantowi tego szmelcu
    > chętnie bym pierdolnął deską sedesową w łeb :>

    Też podobny problem miałem z deskami pierwszego montażu Koło bodajże
    Z rok temu kupiłem taka i problem zniknął
    https://allegro.pl/deska-wolnoopadajaca-wc-sedesowa-
    kolo-idol-panda-i6253709930.html

  • 6. Data: 2018-11-27 11:37:25
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Kup nierdzewne, mosiezne.

    A ja proponuję nie kupować.
    Zardzewiałe wytrzymają 100 lat.
    Zająć się ważniejszymi problemami w życiu a nie pierdołami.
    Chyba, że nie ma ważniejszych problemów to jak Zenek mówi, nierdzewka.

  • 7. Data: 2018-11-27 12:52:57
    Od: l...@g...com

    To nie takie proste. Kobieta marudzi, że brzydkie, że pordzewiałe. Marudzenie można
    zlekceważyć, tylko po pewnym czasie kobieta postanawia sprawę zalatwić we własnym
    zakresie. A potem weź oddawaj to co kupiła, bo nie pasuje.

  • 8. Data: 2018-11-27 13:03:42
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 27 Nov 2018 03:52:57 -0800, losspistolss wrote:
> [...]
    > Marudzenie można zlekceważyć, tylko po pewnym czasie kobieta postanawia
    > sprawę zalatwić we własnym zakresie. A potem weź oddawaj to co kupiła,

    To nie jest problem techniczny, tylko edukacyjny.
    Wydrukować. Powiesić nad kiblem.

    https://imgpile.com/images/1uLp0N.jpg

    Mateusz

  • 9. Data: 2018-11-27 13:31:52
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-11-27 o 11:37, Agent0700 pisze:

    > A ja proponuję nie kupować.
    > Zardzewiałe wytrzymają 100 lat.
    > Zająć się ważniejszymi problemami w życiu a nie pierdołami.
    > Chyba, że nie ma ważniejszych problemów to jak Zenek mówi, nierdzewka.
    W ten sposób nie rozwiązałeś problemu tylko stworzyłeś kolejny.

  • 10. Data: 2018-11-27 16:04:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, November 26, 2018 at 10:10:34 PM UTC+1, Bolko wrote:
    > W weekend przez przypadek odkryłem że
    > rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego.
    > Wymienić na nowe czy ...?
    > Boję się że jak nic nie zrobie za parę lat trzeba będzie generalkę zrobić.

    Nie bylo tam oslonek z tworzywa w komplecie? Zazwyczaj sa...
    Dobierz cos ;) np. https://allegro.pl/listing?string=kapsle na śruby