  • 1. Data: 2016-10-25 07:42:10
    Temat: remont domu - jakie koszty z metra ?
    Od: asiulkaaaa <a...@o...pl>

    jakie koszty z metra na remont domu (230m)

  • 2. Data: 2016-10-25 08:36:35
    Temat: Re: remont domu - jakie koszty z metra ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 07:42:10 UTC+2 użytkownik asiulkaaaa napisał:
    > jakie koszty z metra na remont domu (230m)

    sto

  • 3. Data: 2016-10-25 10:12:50
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 25 października 2016 08:36:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > sto

    Ja bym rzekł, że pisiont.

  • 4. Data: 2016-10-25 10:26:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 07:42, asiulkaaaa pisze:
    > jakie koszty z metra na remont domu (230m)
    A ja bez kozery powiem: pińcet.

    Maciek

  • 5. Data: 2016-10-25 10:37:27
    Od: tejot <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 07:42:10 UTC+2 użytkownik asiulkaaaa napisał:
    > jakie koszty z metra na remont domu (230m)

    Bardzo nieprecyzyjne pytanie, uściślij.

  • 6. Data: 2016-10-25 10:40:01
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-25 o 07:42, asiulkaaaa pisze:
    > jakie koszty z metra na remont domu (230m)

    A to już zależy, jak daleko masz do metra. I co będziesz z tego metra.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2016-10-25 10:45:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 07:42:10 UTC+2 użytkownik asiulkaaaa napisał:
    > jakie koszty z metra na remont domu (230m)

    Zależy jak drogi dywan kupisz*

    *Od PiteR:
    -Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    -Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 8. Data: 2016-10-25 12:59:51
    Od: asiulkaaaa <a...@o...pl>

    gdzieś czytałam że to się jakoś przelicza na metr remontu. Napisali 1000 zł

  • 9. Data: 2016-10-25 13:18:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 12:59:51 UTC+2 użytkownik asiulkaaaa napisał:
    > gdzieś czytałam że to się jakoś przelicza na metr remontu. Napisali 1000 zł

    Ale za co?
    Wymiana dywanów?
    Czy może wymiana dywanów i malowanie ścian?
    Czy może wymiana dywanów, tynków, podłóg, dachu, instalacji, elewacji i trawy na
    trawniku?

  • 10. Data: 2016-10-25 13:42:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "asiulkaaaa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >gdzieś czytałam że to się jakoś przelicza na metr remontu. Napisali 1000 zł

    dzięki, zapisze sobie, będzie kiedyś jak znalazł