  • 31. Data: 2019-01-14 09:51:24
    Temat: Re: router w domu z silikatów
    Od: ń <k...@t...sie>

    O wtyku antenki zewnętrznej.

    -----
    > O jakim wtyku mówisz?

  • 32. Data: 2019-01-14 10:30:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 13:33:23 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Temat zwiazany z budową wiec pisze tutaj :-)
    >
    > Ściany w domu z silikatów - czy one mocniej zatrzymują sygnał z routera niż w
    przypadku gazobetonu?

    > U siostry router to jakiś tani chińczyk.
    > U mnie ASUS RT-AC1200G+ kupiony za namową sprzedawcy, miał tez dobre opinie w
    necie...

    > U siostry gazobeton - router w garazu i zasięg w domu (parterówka 100m2) ok.
    > U mnie silikaty za zasięg jest marny - 2,4 w ogóle nie wyszukuje (jest tylko tam,
    gdzie wisi router), 5GHz laptop wyszukuje ale zasieg w salonie to ok 20% - fotka
    poniżej.
    > A przecież 2,4 powinien być mocniejszy....
    >
    > Jak sprawdzić - bo może mój egzemplarz jest jakiś wadliwy? Zrobiłem już upgrade
    softu.
    > Może jak się okaże że jest OK dać jakiś dodatkowy AP w miejsce zaznaczone na
    niebiesko? Powinno to pomóc. Tylko wkurza mnie to, że kupiłem router za 300zł i jest
    gorszy niż chinol za stówkę.

    > Fotka
    > https://drive.google.com/open?id=1AgxH-oc2gOmwKjQ-v6
    XXCLvqW6o8amgy

    Czytam ten wątek i wierzyć się nie chce że sprzęty za kilka stówek nie działają
    U mnie dom murowany, strop żelbetowy, na piętrze stoi funbox Orange-chyba "darmo" mi
    go dali jak umowę na Neostradę podpisywałem i działa. Na parterze często dwa laptopy
    po wifi połączone, telewizor, ze 3 komórki i konsola PS4
    W Battlefield gram dość regularnie i konsola po wifi z tego funbox daje radę,
    Mam co prawda na parter pociągnięte skrętkę ale nie było potrzeby korzystać skoro
    wifi daje spokojnie radę przez żelbetonowy strop.

  • 33. Data: 2019-01-14 12:47:21
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 10:30:59 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Czytam ten wątek i wierzyć się nie chce że sprzęty za kilka stówek nie działają

    powiem CI, że mnie to też zadziwiło :-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 34. Data: 2019-01-14 12:52:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    WiFi jest jak magia, ale jak dla mnie standardem jest postawienie jednego punktu
    dostępowego na każdą z kondygnacji (poza stropami
    drewnianymi).

  • 35. Data: 2019-01-18 23:42:32
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 14.01.2019 o 12:47, uciu pisze:

    > powiem CI, że mnie to też zadziwiło :-)

    Ile czasu minęło od zakończenia murowania?

    M.

  • 36. Data: 2019-01-22 13:31:29
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 23:42:33 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Ile czasu minęło od zakończenia murowania?

    1,5 roku:-)

    Dziś Komputronik napisał mi,ze routera nie da się naprawić zapraszamy po zwrot
    gotówki. Co teraz kupić?

    pozdrawiam
    uciu

  • 37. Data: 2019-01-22 14:04:18
    Od: ń <k...@t...sie>

    www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3
    Daps&field-keywords=ASUS+WiFi+router
    www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=ASUS%20router&Marka=ASUS

    -----

  • 38. Data: 2019-01-22 19:22:21
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-01-22 o 13:31, uciu pisze:

    > 1,5 roku:-)
    >
    > Dziś Komputronik napisał mi,ze routera nie da się naprawić zapraszamy po zwrot
> [...]
    hmmm
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/3788/ubiquiti-unifi
    -uap.html
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/7161/ubiquiti-edger
    outer-x.html

    Poprawcie mnie jak się mylę.

    Robak

  • 39. Data: 2019-01-22 19:25:03
    Od: ń <k...@t...sie>

    "Porty 1 x Ethernet 10/100"

    -----

  • 40. Data: 2019-01-23 15:05:17
    Od: uciu <a...@g...com>

    kupiłem DECO m5 - zobaczymy jak się sprawdzi :-)

    Pozdrawiam
    uciu