  • 41. Data: 2019-01-24 15:52:20
    Temat: Re: router w domu z silikatów
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 22.01.2019 o 19:25, ń pisze:
    > "Porty    1 x Ethernet 10/100"
    >

    > -----
    >> www.cyberbajt.pl/produkt/3788/ubiquiti-unifi-uap.htm

    Przy WiFi 2.4 w standardzie N to w sumie starczą, ale jak co są też
    mocniejsze wersje tych UAPów, z 2.4 i 5 GHz również oraz portami
    gigabitowymi również. Kwestia kasy.

    Jest jeszcze seria Amplifi działająca na trochę innej zasadzie. Możesz
    zerknąć ewentualnie również.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 42. Data: 2019-01-25 11:12:27
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-01-23 o 15:05, uciu pisze:
    > kupiłem DECO m5 - zobaczymy jak się sprawdzi :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > uciu

    W pojedynke taniej nieco niż np:
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/7460/ubiquiti-unifi
    -ac-pro-uapacpro.html
    Ale w 3 paku już sporo ;)

    Daj koniecznie znać jak się spisuje!

    Robak

  • 43. Data: 2019-01-25 15:48:21
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 11:11:40 UTC+1 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > W pojedynke taniej nieco niż np:
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/7460/ubiquiti-unifi
    -ac-pro-uapacpro.html
    > Ale w 3 paku już sporo ;)
    >
    > Daj koniecznie znać jak się spisuje!

    dorwałem jakiś zestaw za 450zł, który ktoś dostał z Playa :-)

    Dam znać :-)

  • 44. Data: 2019-01-26 00:19:46
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.01.2019 o 13:31, uciu pisze:

    > 1,5 roku:-)

    Zdaje się że najbardziej fale 2,4 GHz tłumi woda zawarta w ścianach.
    Jeszcze trochę pomieszkasz, ściany wyschną do końca to powinno się
    trochę poprawić.

  • 45. Data: 2019-01-26 01:40:04
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 11:11:40 UTC+1 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > Daj koniecznie znać jak się spisuje!

    DECO spisuje się wyśmienicie :-)
    W zestawie są 3 urządzenia a już przy 2 miałem całe pokrycie domu.
    Prędkość 187/19 Mbps (umowe mam na 200/20) - w całym domu.
    Instalacje bajecznie prosta - przez aplikację w telefonie.
    Minus taki że tylko 1 złącze LAN w urządzeniu "master" i brak portu USB.

    Jak dla mnie - super:-)

    uciu