  • 1. Data: 2020-05-29 12:23:26
    Temat: róża jabłkowa a rosa rugosa
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Czy przypadkiem nie jest to ta sama róża?

    Krycha.

  • 2. Data: 2020-05-29 13:04:32
    Temat: Re: róża jabłkowa a rosa rugosa
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 12:23, Krycha pisze:

    > Czy przypadkiem nie jest to ta sama róża?

    Przypomniał mi się przypadkiem dowcip:

    Nauczycielka pyta się dzieci:
    - Ile mucha ma nóg?
    Z klasy odzywa się Jasio:
    - A pani przypadkiem nie ma już większych zmartwień?

  • 3. Data: 2020-05-29 13:40:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha pyta:

    > Czy przypadkiem nie jest to ta sama róża?

    Nazw ludowych ten sam gatunek miewa wiele.
    Ja ją znam również jako "rosa confiturosa".

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2020-05-30 22:12:12
    Od: nnaa <l...@t...pl>

    W dniu Fri, 29 May 2020 12:23:26 +0200, użytkownik Krycha napisał:

    > Czy przypadkiem nie jest to ta sama róża?

    Nie. To dwie różne i różniące się odmiany. Jabłkowa ma takie
    charakterystyczne "włoski".

    Janusz Wo

  • 5. Data: 2020-05-30 23:24:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    nnaa <l...@t...pl> wrote:

    > Nie. To dwie różne i różniące się odmiany. Jabłkowa ma takie
    > charakterystyczne "włoski".

    Te na nasionach? - to wszystkie mają.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 6. Data: 2020-05-31 11:09:33
    Od: nnaa <l...@t...pl>

    W dniu Sat, 30 May 2020 21:24:15 +0000, użytkownik XL napisał:

    > Te na nasionach? - to wszystkie mają.

    Chodzi o takie "gruczołki" na owocu. Na skórce. Niżej wklejam linki do
    Łukasza Łuczaja:
    http://lukaszluczaj.pl/najpiekniejsza-z-polskich-roz
    -roza-jablkowata/

    a tu zestawienie różnych róż.
    http://lukaszluczaj.pl/kiedy-zbierac-dzika-roze-za-p
    ozno-czy-za-wczesnie/

    I myślę, że to wszystko w temacie.

    Janusz Wo

  • 7. Data: 2020-06-01 22:13:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    nnaa <l...@t...pl> wrote:

    > Chodzi o takie "gruczołki" na owocu. Na skórce. Niżej wklejam linki do
> [...]

    Dzięki za cenne informacje!

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 8. Data: 2020-06-02 01:23:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.06.2020 o 22:13, XL pisze:

    > XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
    > https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

    No i Ziemia JEST płaska.
    I Ty tak świergolisz (eufemizm) przy róży jabłkowej?
    Wstydu nie masz. I to w rozmiarze XL. Jak pisał Boy:
    "bo paraliż postępowy najzacniejsze trafia głowy".
    A niezacne tym bardziej.

    https://zapodaj.net/b465001d298aa.jpg.html

  • 9. Data: 2020-06-03 08:13:42
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > No i Ziemia JEST płaska.
    > I Ty tak świergolisz (eufemizm) przy róży jabłkowej?

    Nie zmieniam sygnaturki na okoliczność róż.

    > Wstydu nie masz. I to w rozmiarze XL.

    Mam taki sam jak Ty, przy róży jabłkowej pieprzący dyrdymały zdecydowanie
    nieróżane.

    > Jak pisał Boy:
    > "bo paraliż postępowy najzacniejsze trafia głowy".
    > A niezacne tym bardziej.
    >
    > https://zapodaj.net/b465001d298aa.jpg.html

    Ty mi Boy'em nie wymachuj - on lubił chłopców (no a już na pewno tych
    chłopców, co lubią chłopców), więc nie jest ani przekonujący ani obiektywny
    w homotemacie.
    W temacie róż jabłkowych zwłaszcza niemerytoryczny.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 10. Data: 2020-06-03 15:45:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2020 o 8:13, XL pisze:

    > XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
    > https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

    Idy ty w pisdu, katooszołomie z wypranym mózgiem!