  • 1. Data: 2014-07-24 11:33:21
    Temat: rzad cos zamierza zrobic z plaga?
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Chodzi mi o ślimaki - śliniki, i tak dalej/
    Tego są miliardy.
    Ja w każdej chwili mogę wyjść na zewnatrz i w 10 minut ubić setkę.
    Nie zależy nikomu na tym?
    Chłopaki z PSL - do ataku!

    Ajgul

  • 2. Data: 2014-07-24 13:11:25
    Temat: Re: rzad cos zamierza zrobic z plaga?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 11:33:21 +0200, Ajgul napisał(a):

    > Chłopaki z PSL - do ataku!

    :-D
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 3. Data: 2014-07-24 14:56:16
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-07-24 11:33, Ajgul pisze:
> [...]
    > Tego są miliardy.
    > Ja w każdej chwili mogę wyjść na zewnatrz i w 10 minut ubić setkę.

    I niech zrobią też coś z komarami. Wczoraj ugryzł mnie jeden, ale
    niestety nie miałem telefonu do Pawlaka;-(

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2014-07-24 16:00:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.07.2014 11:33, Ajgul pisze:

> [...]
    > Tego są miliardy.
    > Ja w każdej chwili mogę wyjść na zewnatrz i w 10 minut ubić setkę.

    Powiadają w okolicy
    Mocne chłopy to nie słabe
    Taki to bez rękawicy
    Lewą ręką zgniecie żabę

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    Jak nam kiedyś napomknęli
    Że są w stawie dwa piskorze
    Tośmy cały staw spuścili
    Chociaż wielki był jak morze

    Chłop żywemu!

    Gdy sie kropnie pół siwuchy
    I z gospody wyjdzie w gali
    No, to nie ma tu dziewuchy
    Której byśmy nie szczypali!

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    Wczoraj w klubie śmy wytłukli
    Szwagier szyby, ja zaś wazon
    Szwagra nerwi, ja nie lubię
    Że tak muchy po nich łażą

    Chłop żywemu!

    Łazi toto takie marne
    Aż że dziwno drodzy moi
    Ani tego włożyć w garnek
    Ani nie da się wydoić

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    Hej, kąkolą się kąkole
    Hej, soczyście rośnie trawa
    Gdy ze szwagrem tak bez pole
    No, to żywe nie ma prawa

    Chłop żywemu!

    Wkoło spokój, wkoło cisza
    Gorąc na czterdzieści stopni
    Władek patrzaj leci mysza
    Ulżyj sobie, weźże kopnij

    Chłop żywemu nie przepuści!
    Chłop żywemu nie przepuści!
    Jak się żywe napatoczy,
    Nie pożyje se a juści!

    (Kazimierz Grześkowiak)

    --
    collie

  • 5. Data: 2014-07-24 18:17:34
    Od: Jacek <J...@o...pl>

> [...]
    > Tego są miliardy.
    > Ja w każdej chwili mogę wyjść na zewnatrz i w 10 minut ubić setkę.
    Jak ktoś podliczy, że na 1 ślimaku można zarobić choćby 10 groszy to na
    pewno znajdą się chętni i na pewno pojawi się uzasadnienie, że to dla
    "dobra obywateli"
    Jacek

  • 6. Data: 2014-07-24 21:22:17
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 11:33:21 UTC+2 użytkownik Ajgul napisał:

    > Chłopaki z PSL - do ataku!

    Ja mam jeża, dbam o niego, to i pewnie się odwdzięcza...

    Ania

  • 7. Data: 2014-07-24 22:38:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 12:22:17 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Ja mam jeża, dbam o niego, to i pewnie się odwdzięcza...

    Ja mam całe pole jeży - chczesz kilka, balbyna?
    ;-)))

  • 8. Data: 2014-07-25 00:46:55
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak ktoś podliczy, że na 1 ślimaku można zarobić choćby 10 groszy to na
    > pewno znajdą się chętni i na pewno pojawi się uzasadnienie, że to dla
    > "dobra obywateli"

    Ciepło, ciepło... bo, po cholerę walczyć z plagą? Jak zeżrą jeden, drugi,
    dziesiąty ogródek, wyżrą zagonik marchewki, skasują pietruszkę i groszek, to
    trzeba jechać do... Biedrony, czy Lidla i kupić. Albo truteczkę
    zagraniczną... A goście od walki z plagami dostaną jakąś wycieczkę na
    Malediwy od "przyjacielskiego koncernu". No i wszyscy happy, nawet ślinik.
    Ale czy wszyscy?

    A.