  • 1. Data: 2012-10-12 16:37:38
    Temat: schodki stychowe
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    czy mozecie poradzic jakie schodki strychowe mam kupic ? -dziure mam albo na <60
    (wezsza krawedz)albo 80 cm(szersza)- oprocz tych dwoch nic nie wykombinuje. Belki
    stropowe pokladzione tak ze szkoda gadać. wysokosc pomieszczenia teraz bez syfitu
    podwieszanego 280, docelowo bedzie 270 no i cos przyjdzie na podlogę tak ze 2 cm
    mozna liczyć. I nie wiem czy 265 szukac czy 270 wysokich? no i jeszcze wymiar
    skrzynki nietypowy ale na allegro cos na 80 by znalazł

    prosze o porade

    rt