  • 1. Data: 2019-01-16 08:36:04
    Temat: schody / panele
    Od: Budyń <b...@g...com>

    co pod panale podłogowe - zawsze padała nazwa pianomat
    o to chodzi?
    https://allegro.pl/oferta/podklad-pianomat-plus-szar
    y-3mm-pod-ogrzewanie-6648296648

    rozczula mnie opis - na jednymm oddechu koleś napisał
    "idealny pod ogrzewanie podłogowe" i "ma też bardzo dobre właściwości izolacji
    cieplnej"

    moze by sie zdecydował :/

    sprawa druga - schody wewnętrzne. Musze zrobic schody na pietro które dopiero
    kiedyśtam będzie wykańczane. Jesli zrobię porządne docelowe to obawiam sie ze sie
    zniszczą gdy fachowcy będą tam łazić. Ale z drugiej strony będą widoczne od srodka
    użytkowanego juz mieszkania, to nie moze wyglądać nędzie, myślałem o osb ale to
    własnie jest słaby wygląd. Pomysły?

    b.

  • 2. Data: 2019-01-16 08:47:01
    Temat: Re: schody / panele
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 08:36, Budyń pisze:
> [...]
    użytkowanego juz mieszkania, to nie moze wyglądać nędzie, myślałem o osb ale to
    Przykryć HDF-em.

    Robert

  • 3. Data: 2019-01-16 12:55:40
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Przykryć HDF-em.

    Albo taką cienką pianką z rolki?

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 4. Data: 2019-01-16 13:59:08
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dlaczego, skoro przecież napisał "pod", nie "nad"?

    -----

  • 5. Data: 2019-01-16 14:19:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 12:55, Kżyho pisze:

    > Albo taką cienką pianką z rolki?

    Młotek spadnie i nic nie da. HDF sprawdzone jak jednorazowe
    zabezpieczenie. Ale trzeba mieć czym pociąć.
    Można dać tekturę tapicerską 2 mm. Łatwo utnie się nożykiem do tapet,
    ale kupisz tylko w hurtowni z materiałami dla tapicerów.

    Robert

  • 6. Data: 2019-01-16 15:17:32
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    > Można dać tekturę tapicerską 2 mm. Łatwo utnie się nożykiem do tapet,
    > ale kupisz tylko w hurtowni z materiałami dla tapicerów.

    Najbezpieczniej i w miarę niedrogo ścinki lentexu stopień i krawędz
    chociać na taśmę szeroką dookoła przykleić (nie dwustronną nie mylić) i
    masz i młotki i chodzenie załatwione!

    Robak

  • 7. Data: 2019-01-16 15:33:02
    Od: ń <k...@t...sie>

    No właśnie:
    Czym ciąć HDF ?

    -----

  • 8. Data: 2019-01-16 18:30:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 15:33, ń pisze:
    > No właśnie:
    > Czym ciąć HDF ?
    Aby przykryć stopnie? Można naciąć nożykiem i odłamać.
    W marketach tną na wymiar.

    Robert

  • 9. Data: 2019-01-17 10:24:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 08:36:06 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > rozczula mnie opis - na jednymm oddechu koleś napisał
    > "idealny pod ogrzewanie podłogowe" i "ma też bardzo dobre właściwości izolacji
    cieplnej"

    > moze by sie zdecydował :/

    Ale doczytałeś, że pod podłogówkę jest wersja 3mm, a pod dywany 5, 10mm? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2019-01-17 10:47:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 10:24:57 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale doczytałeś, że pod podłogówkę jest wersja 3mm, a pod dywany 5, 10mm? ;)
    > pozdr.

    tak napisał
    Podkład Pianomat 4mm ma też bardzo dobre właściwości izolacji cieplnej.

    ale ty weź do rzeczy - mam to kupic czy co innego?

    b.