  • 1. Data: 2021-01-16 13:48:35
    Temat: słoiki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Słyszę w tv że pan B. doświadcza sybiraków z Polski B
    żeby w niebie mieli słodziej i ma być nawet -20 w nocy.

    Spółdzielnia doradziła zakręcić wszystko na amen skoro nie ma nikogo w
    sensownej odległości żeby zareagował w razie wycieku. Nawet wysokie
    parametry nie krążą. Otworzyłem tylko drzwiczki od szybu żeby darmowe
    ciepłe powietrze napływało.

    Obawiam sie czy nie popękaja mi słoiki.

    Mieszkanie środkowe, steropianu grubo, okna małe od zachodu.
    Jak myślicie do ilu stopni spadnie temperatura?
    Czy słoiki będa bezpieczne?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2021-01-16 15:59:44
    Temat: Re: słoiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    >
    > Mieszkanie środkowe, steropianu grubo, okna małe od zachodu.
    > Jak myślicie do ilu stopni spadnie temperatura?

    Ja chyba nie rozumiem co piszesz...
    Spoldzielnia zaleciła zamknac ogrzewanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 3. Data: 2021-01-16 17:47:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsACB4A15507177budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Ja chyba nie rozumiem co piszesz...
    > Spoldzielnia zaleciła zamknac ogrzewanie?

    tak, nieoficjalnie doradzili.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2021-01-16 19:25:48
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2021 o 13:48, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Mieszkanie środkowe, steropianu grubo, okna małe od zachodu.
    > Jak myślicie do ilu stopni spadnie temperatura?

    Z czym masz te słoiki?
    Jeżeli zaprawy z domieszką octu lub soli,to możesz być spokojny, nic
    tobie nie popęka,chyba, że żyłka, ale na to nie poradzimy.

  • 5. Data: 2021-01-16 19:33:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60032fb9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    user Baczek pisze tak:

    > Z czym masz te słoiki?
    > Jeżeli zaprawy z domieszką octu lub soli,to możesz być spokojny, nic
    > tobie nie popęka,chyba, że żyłka, ale na to nie poradzimy.

    małosolne głównie

    --
    Piter

    29 lat świeżego powietrza i wystarczy

  • 6. Data: 2021-01-16 19:47:53
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2021 o 19:33, PiteR pisze:
    > in <news:60032fb9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    > małosolne głównie

    No to spoko, nie zamarzną.

  • 7. Data: 2021-01-17 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > tak, nieoficjalnie doradzili.

    :)
    to ciekawe o co chodzi... Macie jakis pierwszy blok od kotłowni czy co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 8. Data: 2021-01-17 18:46:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 16.01.2021 o 19:33, PiteR pisze:
    > in <news:60032fb9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    > małosolne głównie

    Chuchaj na nie to się zagrzeją.

    --
    MN

  • 9. Data: 2021-01-20 22:12:53

    Sat, 16 Jan 2021 12:48:35 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Spółdzielnia doradziła zakręcić wszystko na amen skoro nie ma nikogo w
    > sensownej odległości żeby zareagował w razie wycieku.

    A ile ma to stać puste?