  • 1. Data: 2010-12-28 15:58:27
    Temat: spadzisty dach i plotki
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jest sobie blok i spadzisty dach (dachowka) i przed koncem spadu
    zamontowane sa plotki (kratki), aby blokowaly spadajace przedmioty z
    dachu.....ale przy okazji blokuje spadanie sniegu, ktory sie tam
    gromadzi. Od ciepla przenikajacego poprzez welne itp. topi sie troche,
    woda pentruje czesc stropu, przelazi....i wylazi jako sopel.

    Czy mozna usunac te plotki? Reguluja to jakies przepisy?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-28 21:45:30
    Temat: Re: spadzisty dach i plotki
    Od: "Luki" <b...@p...onet>

    > Czy mozna usunac te plotki? Reguluja to jakies przepisy?
    W zeszlym roku zsuwajacy sie lod z dachu bez plotkow rozwalil mojemu bratu
    szybe w samochodzie, tak ze nie bylo czego zbierac. Na szczescie nie stal
    tam wtedy czlowiek...
    Bez wzledu na przepisy, nie usuwalbym tych plotkow. Raczej zajalbym sie
    przyczyna nieszczelnosci.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-12-28 23:34:58
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Gru, 16:58, a...@p...pl wrote:
    > jest sobie blok i spadzisty dach (dachowka) i przed koncem spadu
    > zamontowane sa plotki (kratki), aby blokowaly spadajace przedmioty z
    > dachu.....ale przy okazji blokuje spadanie sniegu, ktory sie tam

    Nie, odwrotnie. To jest plotek przeciwsniegowy, ktory przy okazji
    blokuje przedmioty spadajace z dachu ;-)

    > gromadzi. Od ciepla przenikajacego poprzez welne itp. topi sie troche,
    > woda pentruje czesc stropu, przelazi....i wylazi jako sopel.

    Pod dachowka powinno byc szczelnie. Jak cos wylazi to trzeba to
    poprawic, a plotki przeciwsniegowe zostaw! Zalegajacy snieg pelni
    doskonala wrecz role wiatroizolacyjna / wiatroszczelna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-12-29 00:23:32
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 28 Dec 2010 15:34:58 -0800 (PST), Adam Szendzielorz
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >poprawic, a plotki przeciwsniegowe zostaw! Zalegajacy snieg pelni
    >doskonala wrecz role wiatroizolacyjna / wiatroszczelna :-)

    plotki przeciwsniegowe blokujace snieg - troche to bez sensu!!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-12-29 00:26:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Gru, 01:23, a...@p...pl wrote:

    > plotki przeciwsniegowe blokujace snieg - troche to bez sensu!!

    Bo? No one blokuja snieg zeby Ci na glowe nie spadl :) Dlatego
    nazywaja sie przeciwsniegowe. A jak mialyby sie nazywac? ;-)
    Niby z jakiej paki mialyby to byc plotki przeciwko spadaniu jakichs
    rzeczy z polaci.. Jakich rzeczy !? Czesto tak cos Ci spada samo z
    dachu ? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-12-29 07:02:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > On Tue, 28 Dec 2010 15:34:58 -0800 (PST), Adam Szendzielorz
    > <a...@g...com> wrote:

    > plotki przeciwsniegowe blokujace snieg - troche to bez sensu!!
    PRZECIWSNIEGOWE
    Przeciw spadaniu sniegu z dachu
    Takie jest ich przeznaczenie

  • 7. Data: 2010-12-29 09:40:26
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Adam Szendzielorz nam wczesniej objawil(a), a ja odpowiadam:
    > nazywaja sie przeciwsniegowe. A jak mialyby sie nazywac? ;-)

    Prosniegowe sie w takim przypadku powinny nazywac.
    Przem

  • 8. Data: 2010-12-29 09:41:47
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Kris nam wczesniej objawil(a), a ja odpowiadam:
    > PRZECIWSNIEGOWE
    > Przeciw spadaniu sniegu z dachu

    No to przeciwspadowosniegowe, albo prosniegowe.

    > Takie jest ich przeznaczenie

    No to kijowa nazwa.
    Przem

  • 9. Data: 2010-12-29 09:52:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Gru, 10:41, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:
    > Kris nam wczesniej objawil(a), a ja odpowiadam:

    > No to przeciwspadowosniegowe, albo prosniegowe.

    Ale wymyslasz:) Prosniegowe to by byly plotki ktore wzmacniaja
    zjezdzanie sniegu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.