  • 1. Data: 2015-02-11 20:30:23
    Temat: sprawa wodomierza
    Od: Frez <f...@g...com>

    Jest wspólnota mieszkaniowa.
    Zarządca przypomniał sobie,że trzeba dokonać wymiany wodomierza (zimna
    woda)i to szybko, bo skończyła się legalizacja.
    Niestety płacę z własnej kieszeni, ale:
    1. Kupić nowy ( co zrobić ze starym?)
    2. Dać do legalizacji- jaki jest koszt?
    3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.

    Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

  • 2. Data: 2015-02-11 20:35:26
    Temat: Re: sprawa wodomierza
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 lutego 2015 20:30:25 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
> [...]
    > 3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.
    >
    > Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

    Rachunek ekonomiczny wskazuje na ryczałt.

  • 3. Data: 2015-02-13 00:08:03
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 23:48:32 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:

    > Rachunek ekonomiczny to kupno w markecie licznika za 40zł.
    > Regeneracja to 40zł + koszty posyłek
    > Ryczałt to konieczność dopłacania do wody w mieszkaniach"komunalnych",
    > co rozliczaja sie ryczałtem,a woda płynie wartkim strumieniem przez kible
    > przez 24 godz na dobę.
    > --
    > Pozdr. Z_Dr
    ____________________

    Ryczałt daje komfort nie zakręcania kranu jak się myje zęby i spłukiwania po każdym
    skorzystaniu z toalety. No i nikt obcy co jakiś czas po chałupie się nie szwenda.

  • 4. Data: 2015-02-13 00:10:33
    Od: Z_D <a...@a...pl>

  • 5. Data: 2015-02-13 02:52:03
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    artykule
    <b
    5
    17
    6f
    1a
    -
    2
    03
    -
    4
    80a
    -
    b98a

    -
    94
    53
    b2
    2e
    ba41
    @goo
    gleg
    rou
    ps.
    co
    m>
    ko
    gut
    ek44
    4@gm
    ail
    .co
    m n
    api
    sal
    (
    )
    :

    ____________________

    > Ryczałt daje komfort
> [...]

    Ależ przeciez pasożyt siedzi w chałupie! Cały czas. To nie jest gorzej?
    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 6. Data: 2015-02-13 02:58:58
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    artykule
    <b
    5
    17
    6f
    1a
    -
    2
    03
    -
    4
    80a
    -
    b98a

    -
    94
    53
    b2
    2e
    ba41
    @goo
    gleg
    rou
    ps.
    co
    m>
    ko
    gut
    ek44
    4@gm
    ail
    .co
    m n
    api
    sal
    (
    )
    :

    ____________________

> [...]

    ikt obcy co jakiś cza
    s po chałupie się nie szwenda.

    Ależ przeciez pasożyt siedzi w chałupie! Cały czas. To nie jest gorzej?
    Co korzysta z wody,za która (po części) płacą (zapewne) inni?
    Ci -oszczędni??
    Płacą za swą sumiennośc i społecznie porządane nawyki...oszczędzania wody.
    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 7. Data: 2015-02-13 03:11:19
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 02:36:57 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:
> [...]
    > Ci -oszczędni??
    > Płacą za swą sumiennośc i społecznie porządane nawyki...oszczędzania wody.
    ____________________

    Mam się zarumienić?

  • 8. Data: 2015-02-13 19:10:14
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    <
    6

    2
    7

    -
    8

    -
    4

    5
    4
    7
    -
    8
    0
    9
    6
    -
    9
    0

    3
    0
    8
    0
    7

    5
    6
    0

    9
    2
    @

    .

    4
    4
    4
    @
    .

    (
    )

    :

    ____________________

    > Mam się zarumienić?

    KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.
    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 9. Data: 2015-02-13 19:27:49
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 18:48:12 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:

> [...]
    >
    > :

    > KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.

    Wyślij ten list do tych co rządzą. Jak tylko oni się poprawią to będę zaraz po nich w
    kolejce. Poza tym to bardzo chcę się poprawić, ale mi to jakoś nie wychodzi. Zły
    przykład z góry idzie czy co?

  • 10. Data: 2015-02-14 11:00:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-11 o 20:30, Frez pisze:
> [...]
    > 3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.
    >
    > Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

    Kupić tańszy a stary oddać na złom