  • 1. Data: 2017-10-18 13:06:53
    Temat: [sprzedam] myjka lavor
    Od: quent <x...@x...com>

    Lavor Prime 165
    Padła mi lanca i przedłużka do patio-cleanera - przeciekają.
    Sama myjka działa bez zarzutu.
    W zestawie poza tym 2 dysze i wąż do czyszczenia kanalizacji chyba no i
    sam patio cleaner, który wg. mnie jest raczej gadżetem.
    Ktoś chętny?
    Nie wiem za ile. Nowa 600zł więc może 250?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2017-10-18 18:16:46
    Temat: Re: [sprzedam] myjka lavor
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-10-18 o 13:06, quent pisze:
> [...]
    > sam patio cleaner, który wg. mnie jest raczej gadżetem.
    > Ktoś chętny?
    > Nie wiem za ile. Nowa 600zł więc może 250?

    kup po prostu nową lancę - bez problemu można dostać.