  • 1. Data: 2018-08-07 14:57:47
    Temat: [sprzedam] ukośnicę
    Od: quent <x...@x...com>

    Ukośnica Metabo KGS 216 M.
    Juz po gwarancji ale jest JAK_NOWA! - zrobiła może kilkadziesiąt cięć!
    Sprzedaję bo potrzebuję pilarki stołowej. Ukośnica u mnie stoi i się nudzi.

    Fotki:
    http://178.182.254.185/photo/share/qUxv1mSb

    550zł + 25zł transport kurierem.

    Kontakt do mnie 505159372

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2018-08-07 16:53:30
    Temat: Re: [sprzedam] ukośnicę
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.08.2018 o 14:57, quent pisze:
    > Ukośnica Metabo KGS 216 M.
    > Juz po gwarancji ale jest JAK_NOWA!  - zrobiła może kilkadziesiąt cięć!
    > Sprzedaję bo potrzebuję pilarki stołowej.
    Jak do delikatnych robótek to polecam piłę taśmową. Kupiłem niedawną
    taką i jestem zadowolony. Tnie ładnie, nie strzępi, pracuje cichutko.
    Cenowo podobnie, jak tarczowa. Mogłem wybrać większą, bo na mojej
    element większy niż 200 mm nie wchodzi od strony napędu.
    Jacek