  • 1. Data: 2017-02-20 07:53:34
    Temat: stawianie garazu i pom gosp do 35m - gdzie sie udac
    Od: roka <r...@o...pl>

    witam
    chce postawic garaz i pomieszcz gosp do 35m. słyszalem ze duzo ulatwili
    w tym roku. Ale tak po kolei, gdzie mam sie udać i z czym? czy cos sie
    za to placi ?

  • 2. Data: 2017-02-20 08:29:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 07:53:36 UTC+1 użytkownik roka napisał:
    > witam
    > chce postawic garaz i pomieszcz gosp do 35m. słyszalem ze duzo ulatwili
    > w tym roku. Ale tak po kolei, gdzie mam sie udać i z czym? czy cos sie
    > za to placi ?

    Pytasz już o ten garaż nasty raz
    Weż zrób listę pytań, zacznij jeden konkretny wątek i obgadamy temat

  • 3. Data: 2017-02-20 09:25:37
    Od: roka <r...@o...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 08:29, Kris pisze:

    > Pytasz już o ten garaż nasty raz
    > Weż zrób listę pytań, zacznij jeden konkretny wątek i obgadamy temat

    to juz jest ostatni

  • 4. Data: 2017-02-20 09:52:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    > chce postawic garaz i pomieszcz gosp do 35m. słyszalem ze duzo ulatwili
    > w tym roku. Ale tak po kolei, gdzie mam sie udać i z czym? czy cos sie

    co do garazu nic sie nie zmieniło, potrzeba jest pozwolenie na budowę. A ułatwili
    chyba przy bud. gospodarcych których zgłaszac nawet nie trzeba.

    b.

  • 5. Data: 2017-02-20 12:31:14
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > co do garazu nic sie nie zmieniło, potrzeba jest pozwolenie na budowę. A ułatwili
    chyba przy bud. gospodarcych których zgłaszac nawet nie trzeba.

    No właśnie, można by pokombinować.
    Był zapis, że na każde 500 m2 działki można taki jeden postawić.
    Więc na pewno można.Obok niego drugi.
    Tylko- z całym szacunkiem: Jeśli tylko wiadomość, czy można i jakie dokumenty
    potrzebne, to lepiej do konkretnej gminy.I najlepiej wziąć na piśmie.
    Tutaj- możemy doradzić, możemy pokombinować, ale to Twój garaż...

  • 6. Data: 2017-02-20 13:05:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 09:25:39 UTC+1 użytkownik roka napisał:

    > to juz jest ostatni

    Przejdź się do lokalnego wydziału PINB tam wszystko Tobie wyjaśnia. My tu trochę z
    fusów musimy wróżyć nie wiedząc co i jak

  • 7. Data: 2017-02-20 18:12:04
    Od: roka <r...@o...pl>

    obok mojej dzialki jest duzy budynek odwrocony do mojej dzialki i
    chcialbym z tylu niego sie wybudowac, wiec chyba nie trzeba 3 metrow ani nic

  • 8. Data: 2017-02-20 18:14:17
    Od: roka <r...@o...pl>

    aa i oczwyiscie do ok 34-35 metrow

  • 9. Data: 2017-02-20 18:17:55
    Od: "Jacek_L" <j...@w...pl>

    roka wrote:

    > to juz jest ostatni

    Poczytaj
    Uchwala z dnia 30.12.2016, Dz.U pozycja 2255 z dnia 30.12.2016:
    http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/2255/1

    Pozdr. Jacek