  • 1. Data: 2017-01-20 21:31:56
    Temat: stolarz ;)
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Myślę, ze dla IKEi nie robi mebli :)
    https://www.youtube.com/watch?v=6FrDJZuDXwA

  • 2. Data: 2017-01-20 21:43:41
    Temat: Re: stolarz ;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi-San napisał:

    > Myślę, ze dla IKEi nie robi mebli :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=6FrDJZuDXwA

    Co ciekawe, oni potrafią poszczególne kawałki jednej pagody
    robić w różnych warsztatach. Potem znoszą to na miejsce,
    składają do kupy -- i zawsze pasuje. Zawsze, bo robią tak
    od wieków. Ta sama budowla ma setki lat, ale drewno jest
    wymieniane co lat kilkadziesiąt, wciąż strugane wedle tych
    samych planów.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-01-21 00:04:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pytanie za ile on to robi? Jak cena tego co zrobi bedzie porownywalna z cena nowego
    samochodu osobowego to moze maszynka do golenia na zyletki wygladzac.

  • 4. Data: 2017-01-21 17:57:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 21:31, Jawi wrote:
    > Myślę, ze dla IKEi nie robi mebli :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=6FrDJZuDXwA

    A co to za drewno? Bo ładnie się struga i wygląda izotropowo.

  • 5. Data: 2017-01-21 18:43:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni maja tam jakies swoje. Giganty rosna, po 50 metrow wysokosci maja i proste jak
    olowki.