  • 1. Data: 2018-04-19 15:31:59
    Temat: styropian grafitowy a słońce
    Od: uciu <a...@g...com>

    Wykleiłem 2 ściany styropianem grafitowym (południowa i zachodnia).
    Czy mogę to tak zostawić na 2-3 tygodnie...

    Gdzieś,ktoś mówił, że nie... ale nie wiem czy było mowa o białym czy ciemnym
    styropianie:-)

    Ogolnie styropian bardzo się nagrzewa od słońca....czuć to nawet nosem :-)

    Uciu

  • 2. Data: 2018-04-19 17:46:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A tak sam napisz. Co wedlug Ciebie bedzie sie bardziej grzalo w sloneczny dzien?
    Bialy samochod czy czarny samochod?

  • 3. Data: 2018-04-19 18:21:07
    Temat: Re: styropian grafitowy a słońce
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 15:31 uciu <a...@g...com> pisze:

    > Wykleiłem 2 ściany styropianem grafitowym (południowa i zachodnia).
    > Czy mogę to tak zostawić na 2-3 tygodnie...

    Jak z tych 2-3 tygodni może się zrobić 4-5 to już niespecjalnie - chyba,
    że masz tanią robociznę. Trzeba będzie przetrzeć ponownie całą
    powierzchnię przed siatką. Jak jeszcze nie przecierałeś to się nie
    przejmuj - pod wpływem słońca stracisz 1mm z grubości ocieplenia.

    TG

  • 4. Data: 2018-04-19 21:34:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > A tak sam napisz. Co wedlug Ciebie bedzie sie bardziej grzalo w sloneczny dzien?
    Bialy samochod czy czarny samochod?

     Strzelam. Czerwony! Bo taki masz :)

  • 5. Data: 2018-04-19 21:53:07
    Od: uciu <a...@g...com>

    Plany sie zmienily. W weekend zaczne siatke kleic...jak tylko wymysle jak jeb...
    skrzynki rolet ukryc.... ramki mi sie nie podobaja, od rolet w gore 3cm doklekac taz
    srednio widze...a dawac na caa sciane wiecej styro to znowu koszty pianki i styro...
    ogolnie powoli do przodu;-) bardzo powoli bo jednymi rękami to dlugo trwa.

    Uciu

  • 6. Data: 2018-04-19 22:35:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie trafiles. Strzel sobie w glowe to zrobi sie spokoj.

  • 7. Data: 2018-04-20 00:44:07
    Od: uciu <a...@g...com>

    I kto wtedy skończy?