  • 1. Data: 2022-05-12 21:47:17
    Temat: sufit podwieszany G-K na stelażu jednopoziomowym?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    planuję obniżyć sufit, mnie więcej o 12cm. Ja najtaniej, bo jest tego w
    cholerę metrów. zastanawiam się dlaczego "musi" być _kratownica_ z
    profili? Czy nie wystarczyłaby jedna "warstwa" do której mocuje się
    płyty? Nie ja pierwszy o to pytam, bo znalazłem "fotkę" takiego sufitu.

    https://tinyurl.com/2p9x894k

    https://remonty-swiebodzin-ad-bud.oferteo.pl/sufit-p
    odwieszany/73221

    krótko bez doktoratów. można tak zrobić i będzie ok, czy nie cebulaczyć
    i dać kratownicę?

    ToMasz

  • 2. Data: 2022-05-12 22:58:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 12 maja 2022 o 21:47:20 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    odwieszany/73221

    > krótko bez doktoratów. można tak zrobić i będzie ok, czy nie cebulaczyć

    Zbadaj temat "sufity napinane"
    Co do kosztów się nie wypowiem bo aktualnych nie znam ale zbadaj temat moze przypasi.

  • 3. Data: 2022-05-12 23:33:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 12 maja 2022 o 22:58:55 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Zbadaj temat "sufity napinane"
    > Co do kosztów się nie wypowiem bo aktualnych nie znam ale zbadaj temat moze
    przypasi.
    Cen na dzisiaj nie znam ale ok 2.5 roka temu taki sufit poczyniłem i wyszło mi wtedy
    taniej jak babranie się z profilami, regipsami itp.
    Ja miałem tego ok 40 m2 i robiłem sam( zona pomagała) więc robocizny cen nie znam.
    Robota banalna

  • 4. Data: 2022-05-13 00:13:25
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 12.05.2022 o 21:47, ToMasz napisał:

> [...]
    > profili? Czy nie wystarczyłaby jedna "warstwa" do której mocuje się
    > płyty? Nie ja pierwszy o to pytam, bo znalazłem "fotkę" takiego sufitu.

    Jest jeszcze StabiSystem bez kratownic i profili, ale tam maksymalna
    odległość KG od sufitu to 9 cm. No i raczej nie dla bidy.

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-05-13 06:29:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 13.05.2022 00:13, Collie wrote:

    > Jest jeszcze StabiSystem bez kratownic i profili, ale tam maksymalna
    > odległość KG od sufitu to 9 cm. No i raczej nie dla bidy.

    Atlas M System ma maksymalną odległość 20 cm:
    https://www.atlas.com.pl/produkt/atlas-m-system-3g-4
    80-1536/. Ale chyba
    jest trochę droższy od Stabisystem.

  • 6. Data: 2022-05-13 10:27:01
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 13.05.2022 o 06:29, JDX napisał:

    > Atlas M System ma maksymalną odległość 20 cm:

    A nawet 25 cm, jak widzę.
    https://baza.atlas.com.pl/pliki/pl_9530_20200901_092
    924.pdf

    --
    Collie

  • 7. Data: 2022-05-13 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > i wyszło mi wtedy taniej jak babranie się z profilami, regipsami
    > itp. Ja miałem tego ok 40 m2 i robiłem sam( zona pomagała) więc

    Zwykły biały wyceniali mi na 100zł za metr jakis czas temu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 8. Data: 2022-05-13 14:32:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 maja 2022 o 12:59:52 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Zwykły biały wyceniali mi na 100zł za metr jakis czas temu.

    Na szybko patrzę i na allegro 23zl/m2
    Bez robocizny oczywiscie.

  • 9. Data: 2022-05-13 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Na szybko patrzę i na allegro 23zl/m2
    > Bez robocizny oczywiscie.

    Super. Ja mowie oczywiście o komplecie z montazem.
    Ale ze pytałem bardziej jako cieakwostka wiec nie drazyłem tematu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 10. Data: 2022-05-14 08:48:39
    Od: uciu <a...@g...com>

    czwartek, 12 maja 2022 o 22:58:55 UTC+2 Kris napisał(a):

    https://tinyurl.com/2p9x894k

    kilka sufitów tak robiłem - każdy wisi do dziś i nic nie popękało :-)

    uciu