  • 1. Data: 2015-03-01 01:13:49
    Temat: suszarka na poddaszu
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Czy do tego typu wynalazku trzeba jakoś specjalnie wzmacniac sufit z kartongipsu i
    profili?
    http://allegro.pl/suszarka-sufitowa-7-pretow-1-9-m-7
    -190-solidna-i5075015118.html

    Czy wystarczy sobie zapisac rozstaw profili zeby na samej plycie nie wisialo - i sie
    niczym wiecej nie przejmowac?

    Zaraz bede kartonowal "pralnie" (nieduze pomieszczenie z pralka, umywalka, suszarka,
    deska do prasowania i polkami) i mysle ze przestrzen pomiedzy sufitem a glowami
    moznaby wykorzystac.

    bajcik

  • 2. Data: 2015-03-01 22:48:21
    Temat: Re: suszarka na poddaszu
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 01:13, Krzysztof Garus pisze:> Czy do tego typu
> [...]
    umywalka, suszarka, deska do prasowania i polkami) i mysle ze przestrzen
    pomiedzy sufitem a glowami moznaby wykorzystac.

    Prowadnice mozesz przyczepic takze do dwoch przeciwnych scian - raczej
    powinno dzialac...

    A co do wytrzymalosci - wsad do pralki to okolo 6-8 kg suchej masy.
    Zaraz po wyjeciu jest pwenie ze 2-3 razy ciezszy. Dynamicznie - przy
    pociaganiu za sznurki tez troche dodajesz. I to wszystko razem musisz
    utrzymac na tych pewnie 6-ciu wkretach mocujacych calosc do sufitu...

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2015-03-03 22:33:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 22:48, Maseł pisze:
> [...]
    > pociaganiu za sznurki tez troche dodajesz. I to wszystko razem musisz
    > utrzymac na tych pewnie 6-ciu wkretach mocujacych calosc do sufitu...

    Jeśli ściany są "prawdziwe", to istotnie, lepiej będzie do ścian.

    Moja propozycja:
    Nie kupować marketowego szajsu, tylko coś w tym rodzaju:
    http://suszarkowo.pl/pl/suszarka-sufitowa-do-bielizn
    y-5-pretow-110cm-strong-srebrna.html

    Można zamówić dowolną ilość prętów, każdy pręt posiada swoje
    indywidualne wózki, pręty mogą być na dowolną długość co 10 cm.

    Pręty są grube, sznurki także.

    Ja męczyłem się z kilkoma tanimi suszarkami przez kilka lat, co jakiś
    czas wymiana sznurków. Po zakupie stronga z firmy sanwik - tylko co
    kilka lat są zdejmowane podczas malowania pomieszczenia, brak śladów
    zużycia. A używane często.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-03-06 17:25:57
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 22:33:35 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Moja propozycja:
    > Nie kupować marketowego szajsu, tylko coś w tym rodzaju:

    Dzieki, zastanawialem sie wlasnie nad tym producentem. Milo znac opinie z pierwszej
    reki.
    Ta allegrowa to tylko ilustracja o jaka konstrukcje mi chodzi.

    bajcik