  • 1. Data: 2017-02-15 12:42:37
    Temat: światełko
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    Witam wszystkich
    Czy orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można teraz coś takiego kupić?
    http://retro.pewex.pl//uimages/services/pewex/i18n/p
    l_PL/201402/1391775995_by_krzys_500.jpg
    __

    GB

  • 2. Data: 2017-02-15 16:39:08
    Temat: Re: światełko
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 15.02.2017 um 12:42 schrieb GB:
    > Witam wszystkich
    > Czy orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można teraz coś takiego kupić?
    > http://retro.pewex.pl//uimages/services/pewex/i18n/p
    l_PL/201402/1391775995_by_krzys_500.jpg
    tam, gdzie sprzedają lampy

    Waldek

  • 3. Data: 2017-02-15 19:09:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie upieral bym sie ze tylko w sklepie z lampami. W spozywczym obok mnie sprzedaja
    brykiet do palenia w piecu. To moze takiej lampy trzeba szukac w sklepie z butami?

  • 4. Data: 2017-02-15 19:44:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.02.2017 12:42, GB wrote:
    > Witam wszystkich
    > Czy orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można teraz coś takiego kupić?
    > http://retro.pewex.pl//uimages/services/pewex/i18n/p
    l_PL/201402/1391775995_by_krzys_500.jpg

    Stara komunistyczna konstrukcja.
    Teraz to tylko jako używka, jakieś OLXy czy Allegra

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-02-16 18:14:24
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 15.02.2017 um 19:09 schrieb Zenek Kapelinder:
    > Nie upieral bym sie ze tylko w sklepie z lampami. W spozywczym obok mnie sprzedaja
    brykiet do palenia w piecu. To moze takiej lampy trzeba szukac w sklepie z butami?

    Fakt. W Lidlu też kiedyś podobne były. A lampy LEDowe kupiłem ostatnio w
    Aldim.
    Podobne wisiorki widziałem w jakieś Castoramie czy innym Obi. Nie
    dokładnie takie same, ale podobne.

    Waldek

  • 6. Data: 2017-02-16 21:57:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "GB" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Czy orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można teraz coś takiego kupić?
    > http://retro.pewex.pl//uimages/services/pewex/i18n/p
    l_PL/201402/1391775995_by_krzys_500.jpg

    kto może chcieć coś takiego
    większość światła pochłania klosz
    rodzice kiedyś kupili, nawet zamontowali i zaraz potem zwrócili

  • 7. Data: 2017-02-16 23:00:44
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.02.2017 o 21:57, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >>

    > kto może chcieć coś takiego
    > większość światła pochłania klosz
    > rodzice kiedyś kupili, nawet zamontowali i zaraz potem zwrócili

    Jak można mieć nick "zlotowinfo"? - To takie gejowskie.
    Kiedyś miałem podobny ale rodzice szybko mi go zmienili.

    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2018-07-24 08:36:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.02.2017 o 12:42, GB pisze:
    > Witam wszystkich
    > Czy orientuje się ktoś, gdzie i czy w ogóle można teraz coś takiego kupić?
    U mnie w piwnicy taka leży i chętnie sprzedam, z tym, że plastik na
    kloszach jest skruszony i trochę inny kolor ;-)
    No i moje jest poczwórna.
    Jacek