  • 1. Data: 2018-07-24 08:20:11
    Temat: sztobry
    Od: 7...@g...com

    jak przechować od jesieni do wiosny?

  • 2. Data: 2018-07-24 15:07:33
    Temat: Re: sztobry
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.07.2018 08:20, 7...@g...com pisze:

    > jak przechować od jesieni do wiosny?

    W ziemi, w kopcu, podobnie jak ziemniaki.

  • 3. Data: 2018-07-25 10:02:08
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W dniu 24.07.2018 o 08:20, 7...@g...com pisze:
    > jak przechować od jesieni do wiosny?

    Wetknąć jesienią do ziemi, aby się ukorzeniły.
    Ta metoda daje, u mnie co, najmniej 50% procent powodzenia.

    Krycha.

  • 4. Data: 2018-07-25 10:54:08
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >najmniej 50% procent powodzenia.
    >
    > Krycha.

    nie noooo, jakby to byly jablonie...
    pliss, powiedz ze to chodzi o jablonie...
    potem powiesz jak to robisz i moje zycie znowu stanie sie piekne.

  • 5. Data: 2018-07-25 12:21:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.07.2018 10:54, abn140 pisze:

    > pliss, powiedz ze to chodzi o jablonie...

    Powiedz, że Ci chodzi o język polski.