  • 1. Data: 2014-09-15 16:35:33
    Temat: sztuczka w montażu mebla
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wyobraźcie sobie takie dwie ramki:

    +-----------------------

    w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?
    ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
    podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

  • 2. Data: 2014-09-15 21:45:22
    Temat: Re: sztuczka w montażu mebla
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > wyobraźcie sobie takie dwie ramki:

    Czy ty wiesz, jak wygląda ramka jak już chodzi o geometrię? To
    prostokąt, na twoim rysunku widzę jedynie dziwny widelec do ciasta.

    > +-----------------------
    > |
    > +-----------------------
    > |
    > +-----------------------
    > |

    > +-----------------------
    >
    > w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?

    Narysuj w 3d jak to wygląda, albo choć w izometrii, bo tu ciągle widzę
    widelec.

  • 3. Data: 2014-09-16 01:14:27
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 16:35:33 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
> [...]
    >
    > ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
    >
    > podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

    Z`Poradnika Leniwego Człowieka. Jak masz coś przymocować i masz do wyboru gwoździe i
    wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.
    Przymocuj gwoździami.

  • 4. Data: 2014-09-16 08:15:31
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 września 2014 01:14:27 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Z`Poradnika Leniwego Człowieka. Jak masz coś przymocować i masz do wyboru gwoździe
    i wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.

    > Przymocuj gwoździami.

    A że mamy wiek XXI to użyj gwoździa w płynie, jak się rozleci to szpachli.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2014-09-16 11:15:48
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 08:15, ZbyszekZ pisze:

    i wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.

    > A że mamy wiek XXI to użyj gwoździa w płynie, jak się rozleci to szpachli.

    Ale kup od razu więcej, nie za mało, bo z sąsiadem żeśmy nie wyczuli
    miary i scementowało nas tylko do rana.

  • 6. Data: 2014-09-16 22:03:14
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-09-15 21:45, BQB pisze:

> [...]
    > prostokąt, na twoim rysunku widzę jedynie dziwny widelec do ciasta.

    > Narysuj w 3d jak to wygląda, albo choć w izometrii, bo tu ciągle widzę

    Czy ty nie wymagasz zbyt wiele?
    To już podchodzi pod znęcanie się.

    JK

  • 7. Data: 2014-11-15 18:03:55
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-09-15 16:35, platformowe głupki pisze:

    ooo ten debil kolina tez na tej grupie grasuje??

  • 8. Data: 2014-11-16 00:45:34
    Od: dsw <d...@g...com>

    napisał:

    > w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?
    > ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
    > podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

    jak dobrze odczytałem rysunek techniczny to masz takie rozwiązania:
    a) wspomniane gwoździe
    b) wspomniany klej np. w tubie takiej jak silikony (ostatnio w casto widziałem jakiś
    chyba Patex co klei wszystko do wszystkiego i utrzymuje do ~350 kg/cm2)
    c) coś takiego: http://andrexstart.vot.pl/mocowanie.jpg
    d) coś takiego: http://knaufblog.pl/wp-content/uploads/2008/11/kolek
    -pd-2.jpg
    e) coś takiego: http://sklep.tip-top.net.pl/689-625-thickbox/mocowan
    ie-polki-mp-40-g0004-chrom.jpg
    f) zastanów się, czy w ogóle potrzebne ci te półki :>

    jak źle odczytałem rysunek techniczny, to jak wspomniano wcześniej, zrób jakiś tego
    szkic. jak w ASCII to izometryczny. Jak odręczny to też może być :)