  • 21. Data: 2019-09-15 21:50:35
    Temat: Re: szyby do prysznica
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 11.09.2019 o 10:15, Budyń pisze:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę
    szklaną i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi. W sumie dwie szyby i zawiasy
    montowane szkło/szkło, a znaleźć jako typowe nie mogę.

    > b.

    Trochę NTG.
    Taki z wyglądu podobny parawan jak ten (radaway):
    https://allegro.pl/oferta/parawan-nawannowy-radaway-
    eos-pnw4-90-przejrzyste-6659698523
    W UK można kupić za 65 funtów.
    Może nie jakość nie taka (pewnie chiński), ale czy u nas gdzieś taką
    znajdzie w tej cenie?

    Widziałem zamocowany na zdjęciach - prywatnych - więc nie wstawię.