  • 1. Data: 2021-01-21 22:50:43
    Temat: termometry z sonda wifi
    Od: uciu <a...@g...com>

    Potrzebuje założyć sondy do pomiaru temperatury.
    Odbiór temp najlepiej po wifi na jakiejś aplikacji.

    Coś jak Sonoff TH10 Sonoff TH16 ale by były 4 czujki temperatury i jedna centralka.

    Istnieje coś takiego?

    uciu

  • 2. Data: 2021-01-22 13:30:34
    Temat: Re: termometry z sonda wifi
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/01/2021 22:50, uciu wrote:
    > Coś jak Sonoff TH10 Sonoff TH16 ale by były 4 czujki temperatury i jedna centralka.
    > Istnieje coś takiego?

    Sonoff i 4xDS1820 podpięte równolegle + tasmota. Ogólnie cokolwiek na
    esp8266. WeMos na przykład. Popełniłem swego czasu takie coś:

    https://www.thingiverse.com/thing:4569793

  • 3. Data: 2021-01-22 20:08:04
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com>

    używam tego https://blebox.eu/produkt/tempsensor/
    co prawda jedna sonda, ale urządzonko maleńkie, można kupić 4 sztuki
    Wygodne.

  • 4. Data: 2021-01-22 21:24:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 stycznia 2021 o 20:08:05 UTC+1 Czesio Wesoły napisał(a):
    > używam tego https://blebox.eu/produkt/tempsensor/
    > co prawda jedna sonda, ale urządzonko maleńkie, można kupić 4 sztuki
    > Wygodne.
    Co to za firma krzak z linku. Normalne firmy ceny podają .

  • 5. Data: 2021-01-22 21:45:22
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com>

    żaden krzak. Wrzuć w gugla 'blebox tempsensor' znajdziesz wielu sprzedających. Sam
    drugi rok używam, kupione przez allegro.
    A firma ma sporą ofertę swoich produktów do automatyki domowej