  • 1. Data: 2017-09-12 15:44:02
    Temat: tynk cementowo wapienny i grunt
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,

    chce spróbować sił i otynkować garaż tynkiem cementowo wapiennym.

    Ściany świeże z bloczków silikatowych.

    Czy gruntować czymś ściany przed obrzutką?

    Sąsiad radzi gruntować Cerplastem Atlasa - ma racje?

    Dzieki
    uciu

  • 2. Data: 2017-09-12 19:03:55
    Temat: Re: tynk cementowo wapienny i grunt
    Od: r...@g...com

    Czy są silikaty są robione na cienką spoine?
    Jeśli tak, to czy rozważałeś samo pomalowanie na biało?

  • 3. Data: 2017-09-12 20:55:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), r...@g...com

    > Czy są silikaty są robione na cienką spoine?
    > Jeśli tak, to czy rozważałeś samo pomalowanie na biało?

    Eeeee... eee?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-09-12 20:56:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 września 2017 15:44:04 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    >
    > Ściany świeże z bloczków silikatowych.
    >
    > Czy gruntować czymś ściany przed obrzutką?
    >
    > Sąsiad radzi gruntować Cerplastem Atlasa - ma racje?

    A czy konieczny typowy tynk?
    Klejem jakimś zasmaruj i pomaluj czy inne płytki przyklej
    Albo płytki od razu klej jak w mierę równo masz wymurowane

  • 5. Data: 2017-09-13 10:10:42
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 września 2017 20:56:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A czy konieczny typowy tynk?
    > Klejem jakimś zasmaruj i pomaluj czy inne płytki przyklej
    > Albo płytki od razu klej jak w mierę równo masz wymurowane

    powiem Ci , ze to jest pomysł by od razu płytki położyć... czy są jakieś
    przeciwwskazania ku temu?

    W salonie jedna ściana ma być wyłożona cegłą - czy ją też jest sens tynkować?

    Na pewno zaoszczędziłoby to duzo roboty i kasy :-)

    uciu

  • 6. Data: 2017-09-13 10:45:44
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 12 września 2017 20:55:03 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Eeeee... eee?

    No co? Przecież to kurna garaż, a nie salon.

  • 7. Data: 2017-09-13 10:47:25
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 13 września 2017 10:10:44 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > powiem Ci , ze to jest pomysł by od razu płytki położyć... czy są jakieś
    przeciwwskazania ku temu?

    Jak ściana jest krzywa, to jedyne przeciwskazania, to to, że płytkarz będzie
    marudził, że na takiej krzywej to panie tyle kleju pójdzie. Ale może taniej będzie
    trochę więcej kleju zużyć niż tynkować cały garaż.

  • 8. Data: 2017-09-14 16:16:14
    Od: uciu <a...@g...com>

    zdecydowane, nie bede sie uczył tynkować i przyjleje od razu płytki na ściany :-)
    A w salonie od razu cegłe :-)
    Mniej roboty, oszczędniej i o to chodziło :-)
    Wytynkowałem tylko do równa frontową ścianę gdzie mają brame montować.

    Pozdrawiam
    uciu

  • 9. Data: 2017-09-14 16:45:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeczytaj ksiazke Poradnik Leniwego Czlowieka. Takiej sytuacji jak Twoja w niej nie
    ma bo to nie Koran dla budowlancow. Ale jest w niej duzo roznych zyciowych porad
    ogolnych i szczegolowych. Takie zwiazane z praca fizyczna tez sa.

  • 10. Data: 2017-09-15 15:25:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    ogolnych i szczegolowych. Takie zwiazane z praca fizyczna tez sa.

    a coś więcej? jakiś autor czy inne informacje? znalazłem poradniki
    szcześcliwych ludzi i o leniwych jelitach:) nawet poradnik szczęśliwego
    ogrodnika mam:)