  • 1. Data: 2014-09-28 11:31:06
    Temat: ustawienia sterownika do spalania pelletu
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Hej
    Mam takie pytanie mozecie mi podrzucic swoje ustawienia do spalania pelletu
    w Waszych piecach ( ja mam heiztechnika eko duo) .
    Mam taki problem, że wypala mi bardzo paliwo i nie mam kopca tylko spala sie
    za nisko paliwo.
    A dzis na domiar złego strzeliło mi w piecu i wywaliło wyczystkę.
    Zauwazyłem, że podczas pracy pieca na grzaniu wypala sie tylko paliwo,
    pomimo ustawienia maksymalnego podawania podajnik kreci prawie cały czas.
    Szczelinę na dmuchawy mam juz bardzo małą.
    Zauważyłem że gdy piec przeczhodzi w podtrzymanie z pelletu generuje się
    bardzo gęsty dym i tak coś czuję że w momencie podania powietrza wszystko
    sie zapala i jest dup...
    A sterownik jaki mam to HT-tonic 520

    .:Artur:.