  • 1. Data: 2018-04-22 08:22:00
    Temat: uszczelnienie rury odpływowej - silikon?
    Od: SERG <m...@n...fm>

    Mam problem z nieszczelnym połączeniem rur odpływowych znajdujących się
    pod wanną.
    Na styku rur cieknie w momencie spuszczania z wanny wody.
    Wanna jest zabudowana płytkami i mam tylko male "okienko", którym mogę
    sięgnąć problematycznego miejsca. Oczywiście chcę uniknąć kucia
    zabudowania wanny.
    Moje pytanie brzmi co dobrego jest, aby uszczelnić miejsce przecieku?
    Silikon sanitarny, epoksydowy kit (hydrauliczny) naprawczy czy może
    jeszcze coś innego?

  • 2. Data: 2018-04-22 08:22:58
    Temat: Re: uszczelnienie rury odpływowej - silikon?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.04.2018 o 08:22, SERG pisze:
> [...]
    > Moje pytanie brzmi co dobrego jest, aby uszczelnić miejsce przecieku?
    > Silikon sanitarny, epoksydowy kit (hydrauliczny) naprawczy czy może
    klej do szyb boll
    ToMasz

  • 3. Data: 2018-04-22 10:51:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.04.2018 08:22, ToMasz pisze:

    > klej do szyb boll

    Z tym klejem do szyb na p.m.b. to jak z zasilaczem na grupie komputerowej:
    na każde niedomaganie komputera, pierwsza rada - "zmień zasilacz". A pod
    wannę polecam mazidło "Woda Stop" Tytana. Sprawdzone co prawda na kominie,
    ale myślę, że pod wanną też da radę.