  • Data: 2020-01-13 21:12:03
    Temat: usztywnienie szklanych drzwi szafy przesuwnej
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiłem w szafie wnękowej jedno skrzydło z lustra.
    990x2670
    Lustro zostało przez szklarza podklejone folią.
    Założyłem wózki, okucia (GTV NOVO S) itp
    W okucia co 15cm dawalo się oryginalne gumowe kliny (między lustro a tylną ściankę
    okucia).

    https://www.systemyprzesuwne.com.pl/wp-content/uploa
    ds/2017/04/NOVO-S_18-4.pdf

    Martwi mnie to że lustro z okucie strasznie się wygina - środkiem wystarczy lekko
    popchnąć i szyba wygina się tam i z powrotem...

    Jak to usztywnić?
    Może dam kawałki płyty 14mm w pionie by usztywniło lustro?
    A może podkleić jakąś płytę na lustro od tyłu - na te folie naklejone przez szklarza
    - podkleiłbym na jakieś mocne taśmy piankowe 3M kawałki płyty meblowej bo troche tego
    zostało?

    Pozdrawiam
    uciu