  • 1. Data: 2020-11-24 11:22:14
    Temat: wałek fazowany
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Po czym poznam, patrząc, czy wałek jest fazowany?
    Powinno być napisane na wałku?

    Krycha.

  • 2. Data: 2020-11-25 17:26:22
    Temat: Re: wałek fazowany
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 11:22, Krycha pisze:
    > Po czym poznam, patrząc, czy wałek jest fazowany?
    > Powinno być napisane na wałku?
    >
    > Krycha.

    Po fazach na krawędziach bocznych. :)

    Czyli, jeśli przekrój płaszczyzną na której leży oś obrotu jest
    prostokątny to niefazowany.
    Jeśli rogi przekroju są zaokrąglone (ścięte) to fazowany.

  • 3. Data: 2020-11-25 17:41:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 25.11.2020 o 17:26, t-1 napisał:

    > Po fazach na krawędziach bocznych. :)
    >
    > Czyli, jeśli przekrój płaszczyzną na której leży oś obrotu jest
    > prostokątny to niefazowany.
    > Jeśli rogi przekroju są zaokrąglone (ścięte) to fazowany.

    Lepiej jednak (dla Krysi), by na wałku było napisane: "wałek fazowany".
    Na wałku są włoski i nie zawsze można na pierwszy rzut oka twierdzić,
    że włoski na brzegu są przycięte, bo mogą być rozczochrane przez
    macantów.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 4. Data: 2020-11-25 18:34:48
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 25.11.2020 o 17:26, t-1 pisze:

    > Po fazach na krawędziach bocznych. :)
    >
    > Czyli, jeśli przekrój płaszczyzną na której leży oś obrotu jest
    > prostokątny to niefazowany.
    > Jeśli rogi przekroju są zaokrąglone (ścięte) to fazowany.

    Ta informacja jest wystarczająca dla mnie. Dziękuję.

    Krycha.