  • 1. Data: 2016-10-30 17:48:12
    Temat: wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    Cześć,

    Planuję zakup wanny z hydro. Chciałbym zasięgnąć opinii osób które mają
    jakieś doświadczenia w eksploatacji tych systemów.

    Na rynku jest sporo ofert i można się pogubić.
    Ja potrzebuję wanny ~170 cm długiej w formie prostokąta.

    Do tej pory zwróciłem uwagę na dwa modele:

    Excellent Pryzmat 170x75 + hydro joy max
    Victory Spa Delphinus 175x75 + hydro system 3

    http://www.excellent.com.pl/produkt/642/joy-max
    http://www.victoryspa.net/index.php/pl/component/vir
    tuemart/wanny/creation-collection/system-3-combi-mas
    sage-system-2

    Będę wdzięczny za sugestie odnośnie tego na co należy zwrócić uwagę przy
    wyborze.
    - Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
    - Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i
    osuszanie systemu?

    dzięki z góry

    darek
    d...@g...com

  • 2. Data: 2016-10-30 22:48:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odprowadzenie wody moze byc niepotrzebne jak z oszczednosci bedziesz sie kapal w tej
    samej wodzie. Troche wyparuje, troche na sobie wyniesiesz. Obalisz mit ze kapanie w
    wannie jest drogie.

  • 3. Data: 2016-10-31 00:59:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    "n...@y...com" <n...@y...com> Wrote in message:
> [...]
    > wyborze.
    > - Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
    > - Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i

    Corka wlasnie toto wywalila na zbity.... Ta masa tzw. chemii,
    jakiej trzeba uzyc, aby te wszystkie rurki czyscic i odkazac,,
    a takze masa wody, ktora trzeba zuzyc do wielokrotnego
    napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
    czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
    ekonomicznie i ekologicznie.
    Tyle w temacie.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2016-10-31 09:22:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 00:46:49 UTC+1 użytkownik Ikselka napisała:
    > Tyle w temacie.

    Popieram przedpisczynię, teściowa kupiła sobie takie coś,
    nie idzie tego doczyścić, cuchnie przeokrutnie (wanna, nie teściowa ;)

    Tak że takie zabawy w hydrowannę to tylko dla ludzi o mocnych nerwach,
    ew. mających sporo samozaparcia w czyszczeniu, bądź służbę :>

    L.

  • 5. Data: 2016-10-31 15:35:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 01:22:28 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Popieram przedpisczynię, teściowa kupiła sobie takie coś,
    > nie idzie tego doczyścić, cuchnie przeokrutnie (wanna, nie teściowa ;)
    >
    > Tak że takie zabawy w hydrowannę to tylko dla ludzi o mocnych nerwach,

    Albo nie mających pojęcia o wyobrażeniu - bo gdyby takowe mieli, to by
    przewidzieli, co się ulęgnie w wilgotnych zakamarkach z pozostałości
    białkowych typu bakterie, naskórek, włosy, inne...

    > ew. mających sporo samozaparcia w czyszczeniu, bądź służbę :>
    >
    > L.

    Na syf i służba nie pomoże, chyba że kazać jej osobiście wpełznąć w te
    rurki i wyskrobać ;-P

  • 6. Data: 2016-11-01 23:16:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 00:59:47 +0100 (CET), Ikselka napisał(a):

> [...]
    > napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
    > czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,

    No i dlatego jeszcze dodam, że bym w życiu nie wykąpała się w takiej wannie
    np u kogoś czy w jakimś hotelu. Brrr... Mam poczucie realizmu w kwestii
    czyszczenia i odkażania tego typu urządzeń (jak i wszelkich innych) w
    przybytkach, gdzie czynią to tzw. pracownicy...

  • 7. Data: 2016-11-04 23:52:22
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
    > ekonomicznie i ekologicznie. Tyle w temacie.

    Coz, wypada sie tylko zgodzic.
    A jak sie tym znudzisz i przestaniesz uzywac (i czyscic), to po pewnym czasie, kiedy
    sobie to
    wlaczysz ponownie (np. z okazji swieat) to sie wtedy takie fajne czarne bajorko robi
    w wannie :)

  • 8. Data: 2016-11-10 22:24:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 04 Nov 2016 23:52:22 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    kiedy sobie to
    > wlaczysz ponownie (np. z okazji swieat) to sie wtedy takie fajne czarne bajorko

    No dokładnie.
    Zanim kupili i zainstalowali nową wannę, bez dziur, taką jak Pan Bóg
    przykazał, to ładnych kilka miesięcy (zima była, dziecko im się akurat
    przed zimą urodziło, więc kąpanie dziecka, pranie itd. - nie mogli sobie
    nagle rozpirzać całej łazienki) w tym "cudzie z dziurami" brzydzili się
    kąpać. Zastępowała im jedynie brodzik. I służyła do wstawiania tam miski z
    praniem lub wanienki dziecka.

  • 9. Data: 2016-12-05 10:07:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Polecam wannę z nadmuchem powietrza (bez obiegu wody).
    Właściwie bezobsługowa (po kąpieli przedmuchać przez kilka sekund).

    -----

  • 10. Data: 2016-12-05 19:44:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>