  • 1. Data: 2014-04-23 22:55:34
    Temat: wentylacja
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Jak to jest w przepisach, musi być, może być, powinna czy niekoniecznie
    w pomieszczeniach biurowych?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2014-04-24 09:13:32
    Temat: Re: wentylacja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > Jak to jest w przepisach, musi być, może być, powinna czy niekoniecznie w
    > pomieszczeniach biurowych?

    W przepisach "powinna" = "musi".

    W przepisach jest napisane że w pomieszczeniach biurowych masz "zapewnić
    wymianę powietrza". Czyli wentylacja jako taka jest obowiązkowa, ale od
    Ciebie zależy jak ją rozwiążesz (mechaniczna czy grawitacyjna).

    Drugi przepis mówi że w przypadku braku klimatyzacji wymiana powietrza musi
    wynosić minimum 0,5 na godzinę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-04-27 23:13:16
    Od: "Irek.N." <j...@t...tajny.jest>

    > W przepisach "powinna" = "musi".

    No ba... słownik znaczy się trza w ręce.

> [...]
    > Ciebie zależy jak ją rozwiążesz (mechaniczna czy grawitacyjna).
    >
    > Drugi przepis mówi że w przypadku braku klimatyzacji wymiana powietrza

    A czy otwierane/uchylane okno nie załatwia tego problemu?

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

  • 4. Data: 2014-04-28 10:34:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-27 23:13, Irek.N. pisze:

    > ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    > interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

    ja używam news.atman.pl

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-04-28 11:01:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 27.04.2014 o 23:13 Irek.N. <j...@t...tajny.jest> pisze:

> [...]
    > ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    > interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

    news.aioe.org
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2014-04-28 11:22:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    > No ba... słownik znaczy się trza w ręce.

    > A czy otwierane/uchylane okno nie załatwia tego problemu?

    Ta wymiana ma być ciągle niezależnie od stanu otwarcia/zamknięcia okien -
    czyli zamontowane na stałe nawiewniki o odpowiedniej (potwierdzonej
    papierem) wydajności. Tyle przepis. W praktyce to zależy kto będzie odbierał
    :-) Jedne przyjmuje tzw. mikrouchył drugi chce nawiewnika z "papierem", a
    jeszcze inny w ogóle na to nie zwraca uwagi.

    > ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    > interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

    Ja używam atmana'a ale nie widzę postów kilku grupowiczów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2014-04-29 15:44:02
    Od: darcin <d...@p...lp>

    W dniu 27.04.2014 23:13, Irek.N. pisze:

    > ps. wypiąłem się na dialog i szukam serwera newsowego który mnie wpuści,
    > interia strasznie kulawo chodzi, są inne?

    news.neostrada.pl

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 8. Data: 2014-05-04 22:44:32
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > news.aioe.org

    THX Janusz, wygląda że działa ślicznie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2014-05-05 20:19:20
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-05-04 20:44, Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

    > THX Janusz, wygląda że działa ślicznie.

    Tylko pół Polski nie będzie widzało Twych wiadomości, bo to jedno z
    największych siedlisk spamerów i jest na wielu serwerach wycięte.

  • 10. Data: 2014-05-06 11:08:22
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 05.05.2014 o 20:19 Przyjazny <p...@n...tld.invalid> pisze:

    > Tylko pół Polski nie będzie widzało Twych wiadomości, bo to jedno z
    > największych siedlisk spamerów i jest na wielu serwerach wycięte.

    No to masz lepszy serwer? atman moje sieci nie obsługuje,
    neostradę mogę tylko czytać. Co proponujesz?
    --

    Pozdr
    Janusz