  • 1. Data: 2010-12-28 19:07:22
    Temat: wentylacja powietrza...
    Od: "Grana" <g...@w...home.pl>

    Witam,
    prosze o podpowiedz czy znajomy dobrze mowi
    http://i15.pl/Image1.png
    Czy w wylocie wentylacyjnym powietrze tak dziala jak pokazuja strzalki ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-28 19:15:39
    Temat: Re: wentylacja powietrza...
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grana" <g...@w...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://i15.pl/Image1.png
    > Czy w wylocie wentylacyjnym powietrze tak dziala jak pokazuja strzalki ?

    raczej nie, wlata albo wylatata :)

    b.

  • 3. Data: 2010-12-28 19:19:28
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Jak dla mnie to wlot u dołu tylko zaburza(pogarsza ciąg)

  • 4. Data: 2010-12-28 19:41:40
    Od: "Grana" <g...@w...home.pl>

    > Jak dla mnie to wlot u dołu tylko zaburza(pogarsza ciąg)

    czyli zatkac go ??

  • 5. Data: 2010-12-28 23:20:47
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Gru, 20:41, "Grana" <g...@w...home.pl> wrote:

    > czyli zatkac go ??

    Wlot powinien byc na dole, a wylot u gory. Ale nie w jednej dziurze ;)
    Wlot przy podlodze, wylot przy suficie. Najlepiej po przeciwleglych
    stronach. Tak mozesz np. wentylowac garaz. Wlot im nizej tym lepiej.
    Wylot im wyzej tym lepiej..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-12-29 08:19:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-12-28 20:07, Grana pisze:
> [...]
    > http://i15.pl/Image1.png
    > Czy w wylocie wentylacyjnym powietrze tak dziala jak pokazuja strzalki ?

    Raczej tak nie jest. Z kilku powodow. Pytanie jeszcze jakie temparatury
    sa na zewnatrz i wewnatrz. jesli tak jak teraz, to jakim cudem zimne
    powietrze z zewnatrz _samodzielnie_ poszybuje w gore? Chyba tylko takim,
    ze wewnatrz bedzie zimniej niz na zewnatrz. Pytanie jeszcze, na jakiej
    wysokosci jest ten otwor i jakiej srednicy. przy kilkudziesieciu
    centymetrach jest to mozliwe.

  • 7. Data: 2010-12-29 08:27:47
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

> [...]
    > http://i15.pl/Image1.png
    > Czy w wylocie wentylacyjnym powietrze tak dziala jak pokazuja strzalki ?

    Tak to nie dziala, prawidlowo dzialajacy komin wyciaga powietrze, moze
    zdarzyc sie "cofka" ale na pewno nie bedzie tak jak na rysunku :-)))
    Jesli jakims cudem byloby tak jak na rysunku to byloby
    to glosne rozwiazanie - szum powietrza.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-12-29 09:02:55
    Od: "Grana" <g...@w...home.pl>

> [...]
    > Wlot przy podlodze, wylot przy suficie. Najlepiej po przeciwleglych
    > stronach. Tak mozesz np. wentylowac garaz. Wlot im nizej tym lepiej.

    zamontowany jest na gorze przy suficie.Ok. niech ten wylot zostanie juz w
    budynku , pytanie jednak co zrobic gdy zamontuje drugi taki wylot po
    przeciwnej stronie, identyczny - czy gore lub dol wylotu zamykac?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-12-29 10:28:38
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > zamontowany jest na gorze przy suficie.Ok. niech ten wylot zostanie juz w
    > budynku , pytanie jednak co zrobic gdy zamontuje drugi taki wylot po
    > przeciwnej stronie, identyczny - czy gore lub dol wylotu zamykac?

    Ważne sa otwory w murze, ten kominek niewiele znaczy. Jak chcesz poprawic
    wentylacje to zrób drugi otwór wentylacyjny po przeciwnej stronie
    pomieszczenia gdzies na dole ze zwykłą kratka wentylacyjną, kominka tam nie
    potrzeba.

    b.

  • 10. Data: 2010-12-29 13:33:41
    Od: "Grana" <g...@w...home.pl>

> [...]
    > wentylacje to zrób drugi otwór wentylacyjny po przeciwnej stronie
    > pomieszczenia gdzies na dole ze zwykłą kratka wentylacyjną, kominka tam

    nie ma problemu.
    Pytanko, czy otwory srednicy 4,5cm wystarcza na wentylacje.
    Caly salon ma 6m dlugosci na 7m szer.