  • 1. Data: 2019-09-30 19:27:37
    Temat: włącznik czasowy do wentylatora w łazience
    Od: Budyń <b...@g...com>

    szukam takiego który włączy wentylator przez zadany czas w momencie wyłączenia
    światła. Ale jesli powtórnie włącze swiatło (w tym zadanym czasie)to wentylator ma
    sie wyłączyć - to wymaganie przekracza mozliwosci gugla :)

    czyli jesli swiecę to jest cisza, a jesli wychodza to sie przewentyluje.

    b.

  • 2. Data: 2019-09-30 19:37:44
    Temat: Re: włącznik czasowy do wentylatora w łazience
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.09.2019 o 19:27, Budyń pisze:
> [...]
    sie wyłączyć - to wymaganie przekracza mozliwosci gugla :)

    > czyli jesli swiecę to jest cisza, a jesli wychodza to sie przewentyluje.

    musiałbyś lepiej wytłumaczyć algorytm. reszta to zasilacz, arduino i
    przekaźnik. razem ze 30zł
    ToMasz

  • 3. Data: 2019-09-30 19:46:11
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 30 Sep 2019 19:37:44 +0200, ToMasz wrote:

    > musiałbyś lepiej wytłumaczyć algorytm. reszta to zasilacz, arduino i
    > przekaźnik. razem ze 30zł ToMasz

    E tam, od razu arduino... Jeśli dobrze rozumiem budyniową myśl, to do
    tego wystarczy odwrócić stan logiczny zasilania łazienkowej żarówki
    (stycznik), i tym stanem zasilić najzwyklejszy wyłącznik czasowy.

    Mateusz

  • 4. Data: 2019-09-30 19:50:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    dokładnie -gotowca szukam

    b.

  • 5. Data: 2019-09-30 20:04:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 19:27, Budyń pisze:
> [...]
    sie wyłączyć - to wymaganie przekracza mozliwosci gugla :)

    > czyli jesli swiecę to jest cisza, a jesli wychodza to sie przewentyluje.

    Dlaczego ma być cisza, gdy jesteś w środku? Bezsensowne założenie.
    Chyba, że chowasz się przed teściową i udajesz, że cię tam nie ma.

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-09-30 20:18:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    sie wyłączyć - to wymaganie przekracza mozliwosci gugla :)

    > czyli jesli swiecę to jest cisza, a jesli wychodza to sie przewentyluje.

    https://www.relpol.pl/Produkty/Przekazniki-Czasowe/P
    rzekazniki-czasowe-w-obudowach-instalacyjnych/RPC-1E
    R-jednofunkcyjny-przekaznik-czasowy-z-niezalezna-reg
    ulacja-dwoch-czasow-T1-i-T2

    może coś takiego?
    gotowiec, ale nie działający dokładnie jak chcesz

  • 7. Data: 2019-09-30 20:45:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > alez ty sobie rób jak sie tobie podoba :) ja leżąc w wannie/siedząc pod prysznicem
    nie mam ochoty być wentylowany

    to moze wez sobie przekaznik czasowy i jakis przycisk do tego - nie
    bedzie ci sie wlaczac jak bedziesz lapki szedl myc

  • 8. Data: 2019-09-30 20:45:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

  • 9. Data: 2019-09-30 20:53:28
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2019-09-30 at 19:50, Budyń wrote:

    > dokładnie -gotowca szukam

    Wyłącznik schodowy + przekaźnik czasowy z funkcją opóźnionego
    wyłączania (np. PCM-02 Zamelu). Wyłącznik w jednej pozycji zasila
    światło, a w drugiej wentylator przez przekaźnik.

    --
    mrg

  • 10. Data: 2019-09-30 20:56:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 20:50:23 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    prysznicem nie mam ochoty być wentylowany

    > to moze wez sobie przekaznik czasowy i jakis przycisk do tego - nie
    > bedzie ci sie wlaczac jak bedziesz lapki szedl myc

    wlasnie wymeslilem, dam przelacznik schodowy to napiecie dla timera będzie tylko gdy
    nie bezie swiatla. A wtedy timer dowolny bedzie git.

    b.