  • 1. Data: 2017-07-15 08:06:54
    Temat: włamanie do domu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ktoś się w nocy włamał do naszego domu i posprzątał kuchnię ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-07-15 08:23:21
    Temat: Re: włamanie do domu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 15 lipca 2017 08:06:58 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > ktoś się w nocy włamał do naszego domu i posprzątał kuchnię ;)

    Posprzątał w sensie pozmywał? Czy sprzątnął całe żarcie? :>

    Kurde u mnie wisi 6 kamer, za wszystkie dałem w sumie 200 zł. Nigdy
    nie miałem żadnego alarmu w chałupie ani mieszkaniu, ale się zastanawiam
    czy może jednak by nie trzeba było czegoś zamontować...

    L.

  • 3. Data: 2017-07-15 08:56:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 15 lipca 2017 08:06:58 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > ktoś się w nocy włamał do naszego domu i posprzątał kuchnię ;)

    a miales wszystkie aktualizacje? :-)

    b.

  • 4. Data: 2017-07-15 15:30:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > Posprzątał w sensie pozmywał?

    Nie byłem precyzyjny. Przepraszam ;)

    Nie tylko pozmywał stertę naczyń ale płytę, blaty i piekarnik.
    Nawet dowiedziałem się jakiego koloru orginalnie jest czajnik ;)

    > Czy sprzątnął całe żarcie? :>

    Polskiego jedzenia nikt tu nie tknie chyba, że jakiś rodak zabłądzi.
    Tu pełno Rumunów a w sklepach jest tylko milion rodzajów ryżu.
    Kupuje się w workach 10kg.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.