  • 1. Data: 2015-06-29 12:05:28
    Temat: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: quent <x...@x...com>

    Mam dylemat - czytam, że kosiarka spalinowa 4-suw nie nadaje się do
    koszenia na pochyleniach.
    Nie bardzo jednak wiem o jakie pochylenia chodzi... czy o duże skarpy
    gdzie kosi się pod kątem przez dłuższy czas czy w ogóle nie wolno?

    Mam teren płaski z niewielkimi skarpami:
    http://94.40.93.91/photo/share/Ced5eBCa

    Czy wg Was można kosić je kosiarką 4-suwową?

    Alternatywnie mam na oku elektrycznego Hecht-a 1803 S ale wolałbym z
    kablem się boksować.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2015-06-29 12:54:42
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 12:05, quent pisze:
> [...]
    >
    > Mam teren płaski z niewielkimi skarpami:
    > http://94.40.93.91/photo/share/Ced5eBCa
    >
    > Czy wg Was można kosić je kosiarką 4-suwową?

    Istnieją 4-suwy z pompami oleju, nadające się na skarpy.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-06-29 12:56:29
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 12:05, quent pisze:
    poglądowo np. ta
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/kosiarka-spalinowa
    -mtd-53-kawasaki-z-pompa-oleju-i5191949528.html

  • 4. Data: 2015-06-29 13:26:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-29 12:56, Dawid wrote:
    > W dniu 2015-06-29 o 12:05, quent pisze:
    > poglądowo np. ta
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/kosiarka-spalinowa
    -mtd-53-kawasaki-z-pompa-oleju-i5191949528.html

    No tak ale to za drogo jak dla mnie.
    Dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2015-06-29 13:36:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 13:26, quent pisze:
    -mtd-53-kawasaki-z-pompa-oleju-i5191949528.html

    > No tak ale to za drogo jak dla mnie.
    > Dzięki

    są tańsze,co nie chce się szukać
    może zrobić to za Ciebie i jeszcze do domu dostarczyć za free?

  • 6. Data: 2015-06-29 13:57:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-29 13:36, Dawid wrote:
    > są tańsze,co nie chce się szukać
    > może zrobić to za Ciebie i jeszcze do domu dostarczyć za free?

    Proszę bardzo!
    Tak do 1200zł max poproszę.
    Dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2015-06-29 15:12:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-29 o 12:05, quent pisze:
    > Mam dylemat - czytam, że kosiarka spalinowa 4-suw nie nadaje się do
    > koszenia na pochyleniach.
    Z tego, co widać na foto, to kosiarka w maksymalnym nachyleniu będzie
    pracować bardzo krótko, a poza tym tych pochyłości wcale dużo nie ma.
    Ja bym się nie przejmował. Jedynie warto zadbać, aby poziom oleju był
    raczej na max, niż mniej.
    Jacek

  • 8. Data: 2015-06-29 15:28:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-29 15:12, Jacek wrote:
> [...]
    > pracować bardzo krótko, a poza tym tych pochyłości wcale dużo nie ma.
    > Ja bym się nie przejmował. Jedynie warto zadbać, aby poziom oleju był

    Właśnie w tym rzecz, że najwięszy wybór w niskich cenach jest tych
    kosiarek, które są bez pompy oleju i ciekaw byłem, czy moje "skarpy" są
    dla nich problemem.

    Na oku mam któregoś z tańszych Hecht-ów:
    http://www.ceneo.pl/Kosiarki_do_trawy;0112-0;017P0-1
    154262P1-1072856P4-994274;018P112142D-2.htm

    W granicach 800-1200zł.
    Co sądzicie o tej marce?

    Dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2015-06-29 15:49:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-29 o 12:54, Dawid pisze:

    > Istnieją 4-suwy z pompami oleju, nadające się na skarpy.

    Nie chodzi o brak pompy oleju tylko o ryzyko dostania sie oleju nad tlok
    do komory spalania. Ograniczenie wg. wiekszosci producentow to przechyl
    bodaj 30 stopni w kierunku cylindra.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2015-06-29 16:02:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 15:49, Maniek4 pisze:

    > Nie chodzi o brak pompy oleju tylko o ryzyko dostania sie oleju nad tlok
    > do komory spalania. Ograniczenie wg. wiekszosci producentow to przechyl
    > bodaj 30 stopni w kierunku cylindra.
    >
    > Pozdro.. TK

    czyli dalej chodzi o brak pompy, bo bez niej na skarpie smarowania brak
    lub olej zaleje komorę spalania