  • 1. Data: 2014-10-19 11:43:04
    Temat: wyciagniecie rury do szamba w ogrodzenie ale z oczyszczalni
    Od: z...@g...com

    Witam

    jestem przed zrobieniem kostki przed domem, mam oczyszczalnie scieków za domem - taka
    3 komorowa - oczyszczalnie staram sie raz na pol roku warto wyczyscic zeby nie bylo
    problemow. Niestety droga szambowozu wiedzie przez podjazd i zeby uniknac problemow z
    kostka, zastanawiam sie nad wyciagnieciem rury do szamba w ogrodzenie, niestety jest
    tego 20 m wiec i kopania i rury sie troche nazbiera -ale to przeboleje. Niestety
    poniewaz oczyszczlania jest 3 komorowa to przydalaby się też elastyczna koncówka od
    strony oczyszczalni zeby oproznic kazda komore i tego jakos nie moge sobie wyobrazic.

    Moze ktos z was wydumal jakies sensowne rozwiaznie tego problemu? moze z 3 komory
    "najczystszej" - nie wyciągać juz scieków?

    planuje rurociag zrobic na rurze 110 pomaranczowej ale nie wiem na jakiej glebokosci
    ja wkopac, bo penie jeszcze jakies samochody do 7t beda po niej jeździc np z ziemią
    do wyrownania dzialki

    prosze pomoc

    rt